تخفیف ویژه پرداخت مطالبات شهرداری اردبیل به‌مناسبت دهه فجر

اردبیل - بسیج- روابط عمومی شهرداری اردبیل در اطلاعیه‌ای از اعمال تخفیف‌های ویژه برای پرداخت مطالبات این مجموعه از سوی شهروندان به‌ مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۸۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

تخفیف ویژه پرداخت مطالبات شهرداری اردبیل به‌مناسبت دهه فجر

به گزارش بسیج، در این اطلاعیه که روز شنبه منتشر شد، آمده است: شهرداری اردبیل بر اساس مجوزی که از شورای اسلامی شهر دریافت کرده است، در نظر دارد به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در دریافت برخی از مطالبات خود کاهش اعمال نماید.

بر اساس این اطلاعیه، شهروندانی که تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ نسبت به پرداخت عوارض و مطالبات شهرداری اردبیل اقدام کنند، می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار شوند و آن دسته از شهروندانی که به هر دلیلی موفق به پرداخت بدهی خود نشوند، فرصت پرداخت برایشان از ۲۶ بهمن‌ تا ۲۰ اسفند نیز وجود خواهد داشت که البته در آن بازه زمانی تنها ۲۰ درصد کاهش اعمال خواهد شد.

شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به صورت حضوری به حوزه درآمد شهرداری‌های مناطق و مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری اردبیل و یا به وب‌گاه شهرداری با عنوان اردبیل سیتی مراجعه کنند.

پیش‌تر نیز رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به تصویب اعمال تخفیف در دریافت مطالبات شهرداری به مناسبت دهه فجر در نود و پنجمین نشست رسمی این شورا عنوان کرده بود، شهروندان می‌توانند تا ۵۰ درصد مبلغ بدهی خود را به صورت نقدی و سایر آن را در پنج قسط به حساب شهرداری اردبیل وایز کنند.

ارسال نظرات