مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

خط دوم انتقال گاز از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی دولت در اردبیل است

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: اجرای پروژه خط انتقال دوم گاز طبیعی چلوند – اردبیل برای تامین گاز پایدار شمال استان و شهرک گلخانه‌ای ۲ هزار و ۵۰۰ هکتاری مغان از مهم‌ترین اقدامات زیرساختی دولت در این استان است.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۷۴
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

خط دوم انتقال گاز از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی دولت در اردبیل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، میرسعید سیدمتین روز یکشنبه در جلسه کارگروه استانی کاهش حوادث مشترکین گاز اردبیل گفت: اردبیل در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد و هم برای جلوگیری از افت فشار گاز و هم برای تامین گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی اجرای این پروژه بسیار حیاتی بود و اجرای آن نجات بخش واحدهای تولیدی و صنعت استان خواهد بود.

وی ادامه داد: طی سال آینده عملیات‌ اجرایی طرح‌های گازرسانی در استان اردبیل به پایان می‌رسد و با توجه به توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی باید بیشتر مورد توجه بگیرد.

وی یادآور شد: در سایه اجرای طرح‌های گازرسانی ضریب نفوذ گاز در شهرهای این استان به ۱۰۰ درصد و در روستاها هم به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.

سیدمتین همچنین با اشاره به لزوم مصرف ایمن و بهینه گاز در این استان از تشکیل کارگروه استانی کاهش حوادث مشترکین گاز با هدف مقابله با مشکلات احتمالی در حوزه مصرف انرژی و فرهنگ‌سازی استفاده ایمن و بهینه آن خبر داد و اعضای این کارگروه را نمایندگانی از مدیریت بحران استانداری ، صدا و سیما ، آموزش و پرورش ، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی، بیمه سرمد ، سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ذکر کرد.

خط دوم انتقال گاز از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی دولت در اردبیل است

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: نیاز به مساعدت و همکاری رسانه‌ها داشته و امیدواریم روز به‌روز شاهد کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز باشیم.

سیدمتین ادامه داد: پایبندی اعضای کارگروه به جلسات و هم‌اندیشی‌ها و حساسیت بالا نسبت به موضوعات مطروحه می‌تواند تا حدود زیادی در به حداقل رساندن حوادث مشترکین گاز در این استان موثر باشد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن سردسیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار