مدیر امور اراضی اردبیل:

۲۴ درصد اراضی کشاورزی استان اردبیل دارای سند تک برگ است

اردبیل- مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل تاکنون بیش از ۲۴ درصد اراضی کشاورزی استان اردبیل دارای سند تک برگ شده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۲۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

۲۴ درصد اراضی کشاورزی استان اردبیل دارای سند تک برگ است

فرهاد ثنائی در گفت‌وگو باخبرنگار بسیج، اظهار کرد: صدور اسناد کاداستری اراضی کشاورزی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های مدیریت امور اراضی است که در این راستا با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تاکنون بیش از ۲۴ درصد اراضی کشاورزی استان دارای سند تک برگ شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت زمین و حفظ اراضی کشاورزی به عنوان بستر امنیت غذایی و یکی از مهمترین اولویت‌های کاری دستگاه‌های تأثیرگذار در کشور به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور تبدیل شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مدیریت امور اراضی استان به صورت پویا در راستای حفظ اراضی کشاورزی، واگذاری و توسعه اراضی و ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی، کاداستر، رفع تداخلات و… برای مدیریت بر اراضی کشاورزی و توسعه و ساماندهی اراضی در حال فعالیت است.

ثنائی افزود: سازمان امور اراضی کشور در هفتم بهمن ماه ۱۳۷۱ از ادغام تشکیل سازمان اصلاحات ارضی و ستاد مرکزی هیأت‌های هفت نفره واگذاری زمین تشکیل شد و به عنوان سازمانی مستقل و وابسته به وزارت جهاد کشاورزی با تنوعی از وظایف و مأموریت‌های حاکمیتی فعالیت می‌کند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: سالروز تأسیس سازمان امور اراضی کشور را به همه همکاران به ویژه پیشگامان خط مقدم تأمین امنیت غذایی کشور تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون را در ارائه خدمات شایسته به کشور و مردم از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال نظرات