سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل:

رضایت شهروندان در برف‌روبی جلب نشده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص برف‌روبی گفت: هنوز مردم در معابر کم‌عرض و کوچه‌ها گرفتارند و در تردد با مشکل مواجه‌ هستند و شهرداری باید بر تلاش خود بیفزاید.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۶۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

رضایت شهروندان در برف‌روبی جلب نشده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی  «بسیج»به نقل ازشورای اسلامی شهر اردبیل،سلامت صفری، در نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام‌یافته در خصوص برف‌روبی در مجموعه شهرداری گفت: هنوز مردم در معابر کم‌عرض و کوچه‌ها گرفتارند و در تردد با مشکل جدی مواجه‌اند و شهرداری باید بر تلاش خود بیفزاید

 وی در خصوص لایحه‌های بررسی و تصویب شده در این جلسه گفت: در مورد نحوه به‌کارگیری و بهره‌برداری از ناوگان اتوبوس، مجوز ۵ دستگاه به بخش خصوصی با شرایط اخذ تضمین برای واگذاری و تضمین در خدمت‌رسانی به قیمت روز و به‌شرط هوشمندسازی صادر شد.

 سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: نظارت بر مسائل مالی و حسابرسی از وظایف مهم شورای شهر است. در این جلسه ضمن انتقاد اعضای شورای شهر از وضعیت پیش‌آمده و فرایند مربوط به حسابرسی سال ۱۳۹۹ و نگرانی از وضعیت آتی، لایحه پیشنهادی شهرداری در مورد الحاقیه قرارداد حسابرسی سال ۱۴۰۰ فی‌مابین شورای شهر و مؤسسه حسابرسی منتخب بررسی و به تصویب رسید.

 وی با اشاره به اینکه در نهایت در این جلسه ۱۳ بند دیگر مربوط به لوایح تملک، توافق‌ها و واگذاری‌ها، خریدها و خدمات و نامه‌های واصل از فرمانداری بررسی و تصویب شد، بیان داشت: لایحه ذخیره مرخصی کارکنان جمعی شهرداری اردبیل نیز جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

ارسال نظرات