مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل:

مسائل آب‌درمانی‌های استان از طریق نهادهای مربوطه پیگیری می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از پیگیری مسائل آب درمانی‌های استان از طریق نهادهای مربوطه تا حصول نتیجه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۳۰
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

مسائل آب‌درمانی‌های استان از طریق نهادهای مربوطه پیگیری می‌شود

حسن محمدی ادیب امروز، چهارم بهمن در جلسه با اعضای جامعه آب‌درمانی‌های استان ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب‌درمانی‌ها از پیگیری آنها از دستگاه‌های اجرای ذیربط تا حصول نتیجه خبر داد.
وی گفت: برگزاری دوره‌ای و فصلی جلسات با اعضای تشکل‌های مختلف حوزه گردشگری از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی است تا در این جلسات مسائل و مشکلات هر حوزه را به صورت حضوری بررسی کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را با مشارکت اعضا انجام دهیم.

محمدی ادیب بیان کرد: در این جلسه مشکلاتی مانند بهای گاز مجموعه‌های آب‌درمانی، مشکل صدور پروانه فعالیت برای برخی از آب‌درمانی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای این مجموعه‌ها مطرح شد که این مسائل از طریق نهادهای مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: با توجه به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران در ماه جاری که استان اردبیل با تأکید بر ظرفیت آب‌های درمانی و گردشگری سلامت در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، از جامعه آب‌درمانی‌های استان دعوت شد با تمام توان در نمایشگاه حضور پیدا کرده و به معرفی ظرفیت‌های موجود خود بپردازند.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به لزوم ارتقاء خدمات در مجموعه‌های آب‌درمانی، ادامه داد: به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر از مجموعه‌های آب‌درمانی و تأثیر آن در رونق گردشگری استان لازم است که این واحدها با ارتقا خدمات و رعایت مواردی مثل نرخ اعلامی برای فروش بلیط و راه اندازی سایت فروش بلیط آنلاین گام‌های دیگری در برندسازی آب‌های درمانی استان بردارند.

ارسال نظرات