خبرهای داغ:
ویژه خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی همزمان با اجرای شب‌های موسیقی هگمتانه۲ در همدان

همدان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برنامه‌های جنبی و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید به‌نام کشوری در کنار اجرای موسیقی با استقبال بی‌نظیر مردم همدان همراه بود.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۴۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود ویژه در آیین پایانی شب‌های موسیقی هگمتانه۲ که با حضور مردم هنردوست همدان و اهالی هنر در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) اظهار کرد: گروه‌های موسیقی محلی و سنتی در تمام شهرستان‌ها طی یک هفته به همت انجمن موسیقی استان همدان در یک برنامه‌ریزی چندماهه این رویداد بزرگ و بی‌نظیر را در استان همدان رقم زدند.

وی افزود: برنامه‌های جنبی و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید به‌نام کشوری در کنار اجرای موسیقی با استقبال بی‌نظیر مردم همدان همراه بود و امیدواریم این اتفاق هرساله در استان همدان رقم بخورد.

معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: این جشنواره منحصر به فرد بود که شهرستان‌های همدان از این برنامه استفاده کردند و مردم خوش ذوق همدان حضور پرشوری داشتند.

هادی فیض منش با بیان اینکه از گروه‌های هنری در این جشنواره تجلیل خواهد شد، گفت: همه کارهای ما به خاطر مردم است؛ دوست داریم مردم ما را همراهی کنند و در آینده جشنواره فیلم را هم خواهیم داشت و استان همدان این آمادگی را دارد که یک هفته موسیقی را در کشور اداره کند و وزیر فرهنگ و ارشاد این نوید را دهد که هفته موسیقی هم در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات