رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل:

۳۲۰ خانوار اردبیلی تسهیلات ودیعه مسکن گرفته‌اند

اردبیل- رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه امسال پرداخت وام ودیعه مسکن به ۳۲۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد اردبیل انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۶۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

۳۲۰ خانوار اردبیلی تسهیلات ودیعه مسکن گرفته‌اند

اکبر عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: تسهیلات پرداخت شده برای این مددجویان ۱۹ میلیارد تومان بوده تا مشکلی از بابت رهن و اجاره مسکن نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: ۹ هزار و ۵۱۵ خانوار در قالب ۱۹ هزار و ۲۰۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل هستند که شامل سالمندان، بیماران صعب‌العلاج، خانوارهای زندانی و اقشار نیازمند است.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل از ارائه خدمات موردی به ۸۹۷ نفر در سال‌جاری خبر داد و گفت: مشمولان بیمه‌های تأمین اجتماعی، بیمه روستایی و عشایری ۴۶۷ خانوار هستند که در قالب مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار از خدمات بیمه استفاده می‌کنند.

عزیزیان تأمین و توزیع لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن، یخچال، لباسشویی و… را برای ۲۰۶ خانوار یادآور شد و افزود: برای خرید و توزیع این لوازم ضروری ۷۲۳ میلیون تومان هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پرداخت کمک اجاره مسکن مددجویی دیگر خدمت کمیته امداد به جامعه هدف بوده که برای سه هزار و یک نفر به ارزش یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان انجام شده است.

عزیزیان تعداد مددجویان بهره‌مند از وام کارگشایی را ۷۷۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان تسهیلات پرداختی در این حوزه بوده است.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۱۵۰ سری جهیزیه نیز برای نوعروسان تحت پوشش تأمین و توزیع شده که مبلغ هزینه شده در این حوزه ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار