فرود هواپیمای ماهان در برف و کولاک فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: پرواز اردبیل – تهران هواپیمایی ماهان در شرایط بدجوی و در برف و کولاک فرودگاه اردبیل با فرود هیجان‌انگیز صبح امروز به زمین نشست.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۶۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

فرود هواپیمای ماهان در برف و کولاک فرودگاه اردبیل

محمد قصابی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، اظهار داشت: هواپیمایی ماهان در شرایطی نامساعد صبح امروز فرود خود را در فرودگاه اردبیل انجام داده و ما پذیرای مسافران این پرواز بودیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط در فرودگاه اردبیل به رغم بارش برف و کولاک هوا فراهم است و امکان پرواز اردبیل – تهران مهیاست تا ما بتوانیم در خدمت مسافران باشیم.

قصابی ادامه داد: قطعا در ساعات آینده این پرواز انجام خواهد شد و مشکل خاصی در بازگشت پرواز هواپیمایی ماهان وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، از دیشب بارش سنگین برف همراه با کولاک و وزش تندباد وضعیت سخت و دشواری را برای حمل و نقل زمینی در جاده ها و محورهای مواصلاتی و همچنین پروازهای هواپیمایی به وجود آورده است.

nر پی   کولاک شدید و شرایط نامساعد جوی در فرودگاه اردبیل، پرواز 3401 ایران ایر به مقصد اردبیل به علت بدی هوای فرودگاه مقصد باطل شد.

همچنین به علت بارش برف و باران برخی از پرواز‌ها به ویژه در شمال غرب کشور با تاخیر و یا تغییر برنامه مواجه شده و لازم است مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

 

 
ارسال نظرات