معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل:

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث اردبیل گفت: کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری این استان با اجرای یک طرح در حوزه گردشگری اردبیل موافقت کرد و بررسی سه طرح پیشنهادی دیگر هم پس از تغییرات لازم به جلسات بعد موکول شد
کد خبر: ۹۵۷۲۳۲۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل:

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، نگار سریع الاطلاق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نوزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری، امروز با بررسی چهار طرح گردشگری برگزار شد که طرح‌ها شامل یک مرکز تفریحی و سرگرمی و یک هتل در شهرستان سرعین، یک مجتمع گردشگری در شهرستان نیر و یک سفره خانه سنتی در شهرستان بیله‌سوار بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: در این جلسه نقشه‌های معماری و سایت پلان طرح‌ها با حضور اعضای کمیته فنی و کارشناسان مدعو به صورت تخصصی بررسی و نظرات و پیشنهادات اعضا به مشاوران طرح‌ها ارائه شد.

به گفته او ، کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری در مردادماه سال جاری نیز ۱۱ پرونده طرح پیشنهادی را بررسی و اجرای هشت مورد از آنها را در شهرستان‌های مختلف این استان تصویب کرده بود.

استان اردبیل با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در ۱۲ شهرستان، در شمال ایران واقع شده و از مقاصد اصلی از گردشگران داخلی و خارجی است.

ارسال نظرات