ممنوعیت تعطیلی واحدهای نانوایی اردبیل در شرایط بحران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هیچ یک از نانوایان استان اردبیل در شرایط بحران و استقرار توده هوای سرد، تا عبور آن از منطقه و رسیدن به وضعیت عادی حق تعطیلی واحدهای خود را ندارند.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۷۵
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

ممنوعیت تعطیلی واحدهای نانوایی اردبیل در شرایط بحران

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مسعود ایرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد بحران استان در پی گزارش اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف در از اواسط هفته جاری، هیچ یک از نانوایان استان اردبیل در شرایط بحران و استقرار توده هوای سرد، تا عبور آن از منطقه و رسیدن به وضعیت عادی حق تعطیلی واحدهای خود را ندارند.

وی با بیان اینکه در ایام بحران همه نانوایی‌های استان باز بوده و به پخت نان مورد نیاز مردم اقدام خواهند کرد، افزود: به غیر از آن دسته از نانوایی‌هایی که تعطیلی آنها در تقویم سالانه منظور شده مجاز به تعطیلی هستند و مابقی نانوایان ملزم به پخت نان روزانه هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عنوان کرد: اکیپ‌های بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به صورت مستمر با گشت‌زنی در سطح شهر اقدام به پایش نانوای‌ ها کرده و متخلفین این حوزه را پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی، جهت صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌کنند.

ایرانی تصریح کرد: به منطور خدمت‌رسانی بیشتر به عموم شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق آنها، برای درخواست جابجایی تعطیلی نانوایی‌ها و یا تعطیلی خودسرانه، هیچگونه عذری قابل قبول نیست.

وی به مسئولیت اجتماعی شهروندان اشاره کرد و گفت: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده تعطیلی غیرمجاز نانوایان با شماره گیری ۱۲۴ ادراه کل صمت در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، در جهت دفاع از حقوق شهروندی خود کمک کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در صورت نیاز، نانوایان دارای مرخصی، می‌بایست با لغو مرخصی در محل کار خود حاضر شوند.

ارسال نظرات