با حضور مسئولین شهرستان دهلران؛

نشست ستاد دهه فجر شهرستان دهلران برگزار شد

نشست ستاد دهه فجر شهرستان دهلران با حضور مسئولین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۲۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندار دهلران با تبریک پیشاپیش دهه فجر گفت:در این هفته علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، دیدار‌های مردمی، برپایی میز خدمت و ویژه برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب پیش بینی شده است.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی ازخدمات دولت توسط مدیران از طریق نشست با خبرنگاران تاکیدکرد وگفت:هر یک از کمیته‌های ۱۷ گانه دهه فجردرشهرستان باید فراخور وظایف خود برنامه‌های دهه فجر را پیگیری کنند.

صادقی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود:حضور پرشور مردم خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام است که همه همت خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم بکار بسته اند.

صادقی از فرزندان ملت در سپاه پاسداران هم که با موشک باران مقر تروریست‌های تکفیری صهیونیستی پاسخ مقتدرانه‌ای به آن‌ها دادند قدردانی کرد.

امام جمعه با تبریک پیشاپیش دهه فجر گفت: اقدامات سپاه در حمله به تروریست ها، عزت آفرینی و برگ افتخار دیگری بود برای ملت ایران اسلامی، وهمسایگان ما باید این را بفهمند.

وی تاکید کرد:یکی از برنامه‌های ستاددهه فجر شهرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بحث تبلیغات و آذین بندی شهره و بخش‌ها و روستا‌ها دردهه فجر باشد.

سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه دهلران هم برضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات واقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی درهمه عرصه‌ها برای مردم و بویژه نسل جوان است و به جهاد امید آفرینی توجه ویژه شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار