برخورد قاطع دادستانی با برهم‌زنندگان امنیت روانی شهروندان

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اردبیل به شدت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد کنند.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۳۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

برخورد قاطع دادستانی با برهم‌زنندگان امنیت روانی شهروندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین کثیرلو در جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با تشریح ضرورت حضور آگاهانه و با بصیرت و حداکثری اقشار مختلف در انتخابات، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی همواره در حال توطئه و ضربه زدن به دو پایه اسلامیت و مردمی بودن نظام هستند و در تلاش کور و به خیال خود قصد دارند با دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای، مردمی بودن نظام اسلامی را به چالش بکشند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب و مهیا کردن ملزومات برگزاری انتخابات پرشور و تمام پیش‌بینی‌های لازم توسط عوامل و مراجع اجرایی، اظهار داشت: امنیت در طول برگزاری انتخابات خط قرمز تشکیلات قضایی استان است.

رییس‌کل دادگستری استان تاکید کرد: دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان به شدت با برهم زنندگان امنیت روانی شهروندان مطابق قانون برخورد کنند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت بی طرفی عوامل اجرایی در انتخابات افزود: انتخاب افراد بی‌طرف و توانمند در هیات های اجرایی از مسائل مهم در برگزاری انتخابات سالم است.

‌کثیرلو در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه، تلاش نهاد‌های مربوطه برای جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی و همچنین استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌ها برای ترغیب آحاد مردم شریف استان جهت شرکت در انتخابات را خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار