با هدف ترویج فرهنگ گذشت:

همکاری توسعه حل اختلاف با جهاددانشگاهی اردبیل افزایش می‌یابد

اردبیل - رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: همکاری توسعه حل اختلاف با جهاددانشگاهی در راستای توسعه صلح و سازش، ترویج فرهنگ بخشش و گذشت افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۶۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

همکاری توسعه حل اختلاف با جهاددانشگاهی اردبیل افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار بسیج، سید حسین علوی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل اظهار کرد: همکاری توسعه حل اختلاف با جهاددانشگاهی در راستای توسعه صلح و سازش، ترویج فرهنگ بخشش و گذشت افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تا کنون با مراکز علمی، هیئت‌های مذهبی و عزاداری و ارگان‌های فرهنگی دیگر تفاهم‌نامه مشترک به امضا رسیده است، افزود: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی است و اساتید و معلمان پدر معنوی جامعه و مراکز علمی محل تربیت دانشجویان و آینده سازان جامعه هستند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل به برخی از آسیب های اجتماعی در بین قشر جوان و به برخی از علل دین گریزی در بین آنان اشاره کرد و ادامه داد: ما مسئولین به عنوان متولیان فرهنگ و باورهای دینی به درستی به مبانی فرهنگی و دینی پرداخت نکرده‌ایم بنابراین زمینه برای آسیب فرهنگی و باورهای دینی فراهم شده است.

علوی با بیان اینکه اگر در نقش خود وظیفه پدری، معلمی، استادی، مسئولیت‌پذیری را به درستی انجام داده بودیم آسیب دینی در بین جوانان کمتر از امروز بود، گفت: اگر مسئولین و متولیان خودشان عامل به عمل باشند جوانان نیز باور خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار