خبرهای داغ:

حضور پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت کشور و دفع دسیسه‌های دشمنان بسیار موثر خواهد بود

شاهرود_ در راستای لبیک به تاکید رهبر انقلاب بمنظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، نشست تبیینی و برگزاری مانور تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۷۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

حضور پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت کشور و دفع دسیسه‌های دشمنان بسیار موثر خواهد بودبه گزارش خبرنگار بسیج، حسن گرزین بخشدار بسطام در مراسم مانور تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در جمع دانش آموزان شهید چمران بسطام اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم با آگاهی کامل و با مشارکت حداکثری برگ زرین و افتخار دیگری را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد و دانش آموزان عزیز با انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری برای آینده خود تصمیم گیری نمایند.
او افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی و حداکثری، همه وظیفه داریم تا پای کار انتخابات باشیم.
بخشدار بسطام گفت: نقش جوانان و نوجوانان را نمی‌توان نادیده گرفت. حضور پای صندوق‌های رای با افرادیکه شرایط رای دادن دارند برای تعیین سرنوشت کشور و دفع دسیسه‌های دشمنان بسیار موثر خواهد بود.
گرزین با خطاب قراردادن دانش آموزان حاضر در جلسه اظهار کرد: نقش شما به عنوان سرمایه‌های این سرزمین که آینده سازان این مرز و بوم خواهید بود در ساز و کار انتخابات بسیار پررنگ است، از شما انتظار می‌رودخانواده و جامعه مخاطب خود را به مشارکت هرچه پرشورتر در انتخابات دعوت نمایید و به اتفاق پای صندوق‌های رای حاضر شوید.
در این برنامه بالغ بر ۱۷۰ نفر از دانش آموزان حضور داشتند.
اطلاع رسانی خدمات، تبیین دستاوردها، ضرورت‌های انتخابات و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان به همراه جامعه هدف آن‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهم موارد مطرح شده در این جلسه می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار