آغاز اعزام اعضای جوانان هلال‌احمر زنجان به اردوی "راهیان امید"

زنجان _مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای نخستین با اعزام ۱۶۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر این استان به اردوی "راهیان امید" آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۷۵
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حکمت‌اله هاشمی با بیان اینکه نخستین گروه از اعضای جوانان پسر هلال‌احمر این استان به اردوی راهیان امید اعزام شدند اظهار داشت: این طرح باهدف تحکیم هویت ملی و دینی و ارتقای روحیه داوطلبی انجام می‌شود.

وی افزود:بستر سازی برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معرفی دانشمندان شهید برجسته کشور را از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان امید است.

هاشمی بیان کرد: ۱۶۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر استان زنجان در قالب ۲ تیم ۸۰ نفره دختر و پسر به اردوی راهیان امید اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: نخستین تیم از پسران اعزام شدند که تا چند روز آینده نیز تیم جوانان دختر عضو هلال احمر اعزام خواهند شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اردوی راهیان امید مخفف راهیان امید و پیشرفت است و ۱۶۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر این استان در ۶ مرحله انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور اعزام به مناطق جنگی و راهیان نور آشنایی جوانان با دستاورد‌های نظام اسلامی است گفت: اعضای جوانان در مسیر اعزام به مناطق جنگی از کارخانه ها، مراکز صنعتی، تولیدی و دستاورد‌های ایران اسلامی استان‌های مختلف بازدید و آشنا خواهند شد.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار