تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وایجاد تمدن نوین اسلامی با حضور مردم میسر می شود

زنجان-مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: برای تحقق این مهم شرط و لازمه اصلی حضور مردم در صحنه است.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۲۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وایجاد تمدن نوین اسلامی با حضور مردم میسر می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛رویداد جامعه پرداز با حضور متقی فر مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در زنجان کلید خورد. 

 

جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در افتتاحیه این رویداد که در سالن موسسه خیریه مهرانه برگزار می شد گفت: این رویداد با دور هم جمع کردن افراد و گروه های دغدغه مند و دلسوز در حوزه آسیب های اجتماعی و معرفی آن ها به هم است افزود: جامعه پرداز برآن است که با شبکه سازی و توانمندسازی کنشگران اجتماعی طبق فرموده رهبر انقلاب حلقه های میانی وارد میدان شوند تا خروجی بهتر و با بازدهی بالاتر داشته باشیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه مردم در هر نظامی باید دارای شاخصه هایی باشند و برخی از این شاخصه ها شامل آگاهی، نظارت و مشارکت و هم گامی است، تصریح کرد: در این میان آگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که وقتی سطح آگاهی و بینش مردم بالا رود در مواقع حساس احساس مسئولیت کرده وارد میدان خواهند شد، مثلا در کشور ما در جنگی که بعد از پیروزی انقلاب بر کشور تحمیل شد یکی از دلایل اصلی پیروزی ما، حضور مردم در وسط میدان بود و در موارد دیگر نیز در طول 45 سال بعد از انقلاب هر جا مردم وارد عمل شدند توانستند با بصیرت دشمن را به عقب رانده، کار را تمام کنند و اثر آگاهی همواره وحدت بوده و مردم را بیشتر همدل کرده است.

 

وی با بیان اینکه مردم همواره باید عملکرد مسئولین را رصد کنند و هر جا هر مسئولی خلاف منافع مردم و کشور عمل کند باید مطالبه گری مردم با بصیرت از گردونه مسئولیت کنار گذاشته شود تکمیل کرد: مشارکت و هم گامی در هر نظامی باعث حفظ و پایداری آن نظام می شود. 

 

بازرگان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: برای تحقق این مهم شرط و لازمه اصلی حضور مردم در صحنه است و این سیاست راهبردی امام (ره) بود که همواره مردم را به صحنه بیاورد واین در حالی بود که دشمنان به دنبال دور کردن مردم از صحنه بوده اند. 

 

وی با تاکید بر بیانات رهبری در مورد قوی شدن ایران اظهار داشت: شرط رسیدن به این هدف بزرگ داشتن استراتژی کارآمدی مردم بنیاد است و باید به این سمت برویم و این رویداد با دور هم جمع کردن افراد و گروه های دغدغه مند و دلسوز در حوزه آسیب های اجتماعی و معرفی آن ها به هم برآن است که با شبکه سازی و توانمندسازی کنشگران اجتماعی طبق فرموده رهبر انقلاب حلقه های میانی وارد میدان شوند تا خروجی بهتر و با بازدهی بالاتر داشته باشیم. 

 

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این رویداد و هم افزایی کنشگران مردمی در حوزه زن، خانواده و جمعیت طرح های عملیاتی خوب و تصمیمات مهمی اتخاذ شود و با هدف گذاری و برنامه ریزی در حوزه تشکیل و تحکیم خانواده و پیری جامعه و ناباروری  اقداماتی تاثیرگذار انجام گیرد. 

 

گفتنی است: قهرمانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ، موسوی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان، گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه پرداز، رویت مدیر بنیاد ملی خانواده، و راهنمایان و مدرسین رویداد نیز در این مراسم حضور داشتند. 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار