سردار کرمی:

زنان نقش‌ مهمی در خنثی کردن فتنه دشمنان دارند

زنجان_فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:رسالت سنگین تربیت اسلامی فرزندان بیشتر بر دوش مادران جامعه است و در خنثی سازی فتنه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نقش زنان بسیار مهم، حساس و پررنگ است.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۰۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

زنان نقش‌ مهمی در خنثی کردن فتنه دشمنان دارند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردار کرمی درگردهمایی فرمانده حوزه‌های بسیج جامعه زنان استان زنجان اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بعد از رحلت پیامبر (ص) در سخت‌ترین شرایط از ولایت و امامت دفاع کردند.

وی افزود: حضرت زینب (س) نیز تربیت یافته دامان حضرت زهرا (س) بود و آن حضرت نهضت عاشورا را تکمیل و دشمن را رسوا کرد.

وی بیان کرد: دیدگاه پیامبر، ائمه اسلام و امامین جامعه در مورد زنان این است که از بانوان با عنوان قهرمان و قهرمان پرور یاد می‌کنند و یکی از این زنان اسلام مرضیه حدیدچی (دباغ) کسی بود که به امام راحل لبیک گفت و تا پای جان به اسلام و امام خدمت کرد.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: مرضیه حدیدچی (دباغ) اولین خانم فرمانده سپاه همدان بودند و مسئولیت‌های سنگین و خطیر که به ایشان ابلاغ می‌شد به بهترین نحو انجام می‌دادند.

وی به نقش مادران اشاره کرد و گفت: این مادران با الگو گیری از حضرت زهرا (ص) در ۸ سال دفاع مقدس فرزندان خود را قهرمان گونه پرورش داده و به جبهه‌ها راهی کرده و در شهادت عزیزان خود نیز صبر، تحمل و استقامت می‌کردند.

سردار کرمی ادامه داد: رسالت سنگین تربیت فرزندان بر دوش مادران جامعه است و در فتنه‌های دشمنانش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش زنان بسیار مهم و پررنگ است.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات