حجت‌الاسلام بیگدلی:

لازمه رسیدن به اهداف متعالی صبر و استقامت است

زنجان _مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف متعالی باید صبر و استقامت کرد گفت: صبر فاطمه زهرا (س) ۱۴۰۰ سال طول کشید و همان‌گونه که مشاهده می‌کنیم یاد و نام ائمه در دنیا و مخصوصاً در اربعین منتشر شده است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۸۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

لازمه رسیدن به اهداف متعالی صبر و استقامت است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، درگردهمایی فرمانده حوزه‌های بسیج جامعه زنان استان زنجان که امروز در سالن ولایت زنجان برگزار شد حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با تبریک ماه رجب و اعیاد پیش روی این ماه با اشاره به القاب حضرت زهرا اظهار کرد: حضرت زهرا (س) عناوین و القاب بسیاری دارد که هر نام و لقب بستری برای شناخت حقیقت انسان از ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) دارای عصمت است و بعد از پیامبر جبرئیل بر آن حضرت نازل می‌شد گفت: همان‌گونه که قرآن به دست امیرالمومنین (ع) نوشته شده و در اختیار امام زمان قرار دارد، صحف فاطمه زهرا نیز (س) به دست امام زمان (ع) است و با آن مدیریت خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه استان زنجان گفت: از یک ابعادی حضرت زهرا مرتبط با خدا بود و از طرف دیگر یک مادر، مربی دین و ام ابی‌ها نام گرفت.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه یک انقلاب راه می‌اندازد و از بستر قضیه فدکیه کسانی که در مقابل ایشان ایستاده‌اند را حضرت تربیت توحیدی و الهی می‌کند.

حجت الاسلام بیگدلی به مسئله ایمان اشاره کرد و گفت: ایمان آمد تا ما را از شرک دنیا پرستی، همسر، مال و فرزند، مقام پرستی دور کند.

وی افزود: هر کاری که امام جامعه انجام می‌دهد نباید مورد نقد قرار گیرد، زیرا ایشان راه درست را می‌دانند و جامعه باید در مقابل تحریم‌ها فشار‌های دشمنان مقاومت کند همان طور که رهبری فرمودند نزدیک قله هستیم و باید صبر و استقامت داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه استان زنجان با بیان اینکه برای رسیدن به هدف باید صبر و استقامت کرد گفت: صبر فاطمه زهرا (س) ۱۴۰۰ سال طول کشید و همان‌گونه که مشاهده می‌کنیم یاد و نام ائمه در دنیا و مخصوصاً در اربعین منتشر شده است.

وی بیان کرد: امروز نام ولایت فقیه در دنیا منتشر شده و امروز تفکر جهادی سپاه جا افتاده و نامه ۵۳ نهج البلاغه (س) در سازمان ملل نصب شده است و همه این‌ها ثمره تلاش‌های ائمه اطهار است.

حجت الاسلام بیگدلی به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌های مختلفی در محله‌های اسلامی انجام شود و با زور و قهریه نمی‌شود با مسئله بی‌حجابی و بدحجابی برخورد کرد و باید با فرهنگ علوی مهدوی کار‌ها را پیش برد.

 


فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار