خبرهای داغ:

غرفه صنایع دستی معلولان توانمند در شهرستان گناوه استان بوشهر

غرفه نمایشگاه صنایع دستی انجمن معلولان صبور باهمکاری شهرداری و شورای شهر به مدت چهار روز از سه شنبه ۲۶دی ۱۴۰۲ در کنار ساحل شهرستان گناوه برپا شده است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۶۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خبرگزاری بسیج، خواهر جهان آراء مسئول انجمن معلولین شهرستان گناوه گفت: ما در هر ماه و به مناسبت های مختلف برای معلولان توانمند، بازارچه هایی را تشکیل میدهیم که حدودا ۱۵ تا از معلولان عضو انجمن در این بازارچه ها فعال هستند.
وی افزود: هدف ما در این راه همواره ایجاد روزنه امید در روزهایی است که توان خواهان در ناامیدی به سر می برند و زمانی که شاهد گره گشایی و رفع مشکلات آنها می شویم حس و حال خوب موفقیت و شادکامی کام انسان را شیرین می کند.
خواهر جهان آراء اضافه کرد: امیدوار است با به نمایش گذاشتن هنر دستی این بانوان، مردم به توانایی های آنها پی برده و معلولین هم به مانند افراد سالم در جامعه جایگاه داشته باشند.
همچنین در این نمایشگاه سید‌کرامت عوض پور مدیرعامل انجمن توانمندان صبور شهرستان گناوه در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: غرفه ای از توانمندی‌های معلولان و زنان سرپرست خانوار با همکاری شهرداری و شورای شهرگناوه برپا شده است که در این نمایشگاه بیش از ۱۵ میز به ارائه تولیدات صنایع دستی این قشر از جامعه اختصاص یافته است.

وی افزود: ما سعی داریم تا معلولان خود را فردی مثبت در جامعه ببینند و هیچ‌ گونه احساس محدودیت در جامعه نداشته‌ باشند.

تهیه خبر: زینب محمودی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار