سردار ولی زاده در نشست صمیمی با کارکنان سپاه ناحیه اسلامشهر:

پیشرفت های اخیر نظام و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان بسیار چشمگیر است

جلسه نشست صمیمی سردار ولی زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران در ناحیه اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۱۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج اسلامشهر ؛ سردار قربان محمد ولی زاده طی نشست صمیمی با  پاسداران سپاه اسلامشهر به تبیین مسائل روز پرداخت.  

سردار ولی زاده در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان و فرماندهان حوزه ،اقشار و ستاد برگزار شد ،ضمن تبریک حلول ماه رجب  بیان کرد:ما باید از فرصت این ماه پر برکت الهی خیلی خوب برای خودسازی و عبادات و ذخیره اخروی استفاده کنیم .

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران با تقدیر   از تلاشها و مجاهدت ها در راه اعتلای بسیج و ماموریت های محوله به سپاه اسلامشهر بیان کرد : ما توفیق بسیار خوبی پیدا کرده ایم که  لباس جهاد و رزم پاسداری را به تن کرده ایم  رزمندگان با توکل و توسل در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب بوده اند و در تمامی صحنه ها ، در محورهای اصلی و خط مقدم بوده اند و این قدرت ایمان به خدا و توسل به ائمه اطهار موجب پیروز شدن ما شده است.

وی با اشاره به وقایع اخیر و جنگ در فلسطین گفت: در حال حاضر هم در فلسطین و غزه و در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسرائیل ،رزمندگان جبهه مقاومت که کمتر از سه هزار نفر هستند ،با نیروی ایمان و اعتقاد خود   صحنه های موفقیت آمیزی را به رخ دنیا می کشند و این سلاح های پیشرفته در مقابل نیروی ایمان ره آورد و دست آوردی ندارد .

  سردار ولی زاده با تبیین پیشرفت های اخیر نظام و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان به موضوع جنگ ترکیبی و ناامید کردن مردم با بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف و تبلیغات دروغ دشمنان پرداخت و گفت: یکی از ماموریت های اصلی و ویژه ما در بسیج عمق بخشی داخلی در شهرستان ها و کشور است که آن از طریق خدمت کردن به مردم، رفع محرمیت و.. با فعال نگه داشتن  پایگاه های بسیج و با جهاد تبیین و با حضور در اجتماع مردم و خدمتگزاری به مردمی که در تمامی صحنه های انقلاب جانفشانی کرده اند ، است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در بین مردم باشیم و خدمت کنیم.

 همچنین سردار ولی زاده با مهم دانستن انتخابات پیش رو از مصداق های افزایش امنیت ، پیشرفت و آسایش مرتبط با مشارکت بالا در انتخابات نام برد و خاطر نشان کرد:  با جهاد تبیین برای مردم و بیان نقاط قوت و پیشرفت های چشمگیر نظام و همچنین بیان ضعف و کاستی ها و کارهای انجام شده توسط مسئولین کشور و شهرستان برای مردم می توان مردم را به حضور در انتخابات تشویق کرد.

در پایان جلسه که با گفت وگو صمیمانه ، پرسش و پاسخ و درخواست های پاسداران همراه بود، سردار ولی زاده قول پیگیری از ستاد کل سپاه برای مطالبات قانونی پاسداران را داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار