مشترکان گاز استان اردبیل دمای رفاه را رعایت کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مشترکان خواست برای استمرار پایداری جریان گاز، دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه را رعایت و با خاموش کردن وسایل گرمایشی اضافی، امکان بهره‌مندی از انرژی را برای همه هم استانی‌ها فراهم کنند
کد خبر: ۹۵۷۰۴۰۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

مشترکان گاز استان اردبیل دمای رفاه را رعایت کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مشترکان خواست برای استمرار پایداری جریان گاز، دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه را رعایت و با خاموش کردن وسایل گرمایشی اضافی، امکان بهره‌مندی از انرژی را برای همه هم استانی‌ها فراهم کنند.

میرسعید سیدمتین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: از مشترکان صرفه‌جویی در مصرف گاز و پیوستن مشترکان به پویش شرکت گاز با عنوان "یک درجه دمای کمتر" برای گذر از زمستان انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: به سبب بارش فراوان نعمت الهی و افزایش ارتفاع برف ، برای دودکش‌های کم‌ارتفاع احتمال مسدود شدن خروجی گاز مونوکسیدکربن و خفگی ناشی از دود به ویژه در طول شب برای افراد وجود دارد و مشترکان حتما دودکش‌های پشت بام خود را بازدید کنند.

وی افزود: ارتفاع دودکش از سطح بام حداقل باید یک متر باشد و بنا به موقعیت و اقلیم آب و هوایی ارتفاع بیشتری در نظر گرفته شود.  ارتفاع برف در مناطق مختلف شهرستان‌های اردبیل، سرعین ، نیر، نمین و مشگین‌شهر از ۶۰ سانتیمتر فراتر رفته و موجب کندی تردد در معابر شهری و انسداد برخی مسیرهای ارتباطی بین شهری شده است و کولاک و یخبندان که در مناطق مختلف استان اردبیل از صبح روز گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار