مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور:

مصمم به اجرای طرح جوانی جمعیت هستیم

مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور با اشاره به اهمیت مقوله جوانی جمعیت، گفت: در اجرای طرح جوانی جمعیت در کشور مصمم هستیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۹۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز،  عیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور، در آئین کلنگ زنی بیمارستان شفا مهر که با حضور سردار مجتبی کرمی جانشین فرمانده سپاه استان البرز، سرهنگ پاسدار احسان جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) و جمعی از مدیران و مسئولان این استان برگزار شد، اظهار داشت: در طرح جوانی جمعیت و درمان رایگان زوج های نابارور مصمم هستیم.

مصمم به اجرای طرح جوانی جمعیت هستیم

وی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ از زوج های نابارور بسیجی به صورت نقدی حمایت به عمل می آمد، افزود : امروز با توجه به اهمیت اجرای طرح جوانی جمعیت در کشور از تمام زوج های نابارور معسر چه بسیجی و چه غیر بسیجی حمایت به عمل خواهد آمد و تمام هزینه های آن ها از طریق بیمه تامین خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری درمان ۲۰ هزار، در سال آتی ۱۰۰ هزار و در سال ۱۴۰۴ درمان سیصد هزار زوج نابارور در دستور کار موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور قرار دارد، افزود: به رغم هزینه بسیار سنگین اجرای این طرح در موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور با بهره گیری از راهبرد مشارکت های مردمی این طرح با قدرت در کشور اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور همچنین با اشاره به کلنگ زنی مجموعه درمانی شفا ماهدشت، گفت: موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور از سال ۹۸ تا کنون با احداث بیش از ۸۰ مجتمع درمانی در نواحی مختلف بسیج تحول درمانی بزرگی را سبب ساز شده است و با یاری پروردگار، کمک های خیرین و راهبرد مردم محور موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه طرح هر ناحیه یک مجتمع درمانی در کشور اجرا خواهد شد و تعداد مجتمع های درمانی بسیج به ۵۰۰ درمانگاه خواهد رسید.

مالمیر با اشاره به اینکه موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور هم اکنون صد مجتمع درمانی در دست ساخت در کشور دارد و هزینه ساخت هر یک از این مجموعه ها دست کم بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم و خیران از مهمترین راهبردهای موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار