جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛

رسانه‌ها به‌عنوان بازوی قدرتمند مسئولان در پیشرفت کشور مؤثرند

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان بازوی قدرتمند مسئولان در راستای توسعه و پیشرفت کشور مؤثر باشند.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۴۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردارقدرت الله کریمیان روز پنجشنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره استانی ابوذر،در ایلام اظهار کرد: یکی از رسالت‌های بزرگ اصحاب رسانه و مطبوعات بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و امید آفرینی در سطح جامعه است.

 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان بازوی قدرتمند مسئولان در راستای توسعه و پیشرفت کشور مؤثر باشند، افزود: امروز دشمنان با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای با اهداف خاص، به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی ایران و اسلامی و مسموم‌کردن اذهان جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند.

 

 وی یادآور شد: یک رسانه قوی بایستی بر فضای بمباران خبری از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی احاطه داشته باشد، رسانه باید باهدف باشد چرا که بر افکار، رفتار و منش جامعه مؤثر است.

 

 کریمیان با تأکید بر توجه سواد رسانه‌ای مبتنی بر اشراف اطلاعاتی، بیان کرد: محتواهایی که منتشر می‌شود باید مورد بررسی و رصد قرار گیرد و اصحاب رسانه با حضور میدانی نقش مهمی در راستای ایجاد آرامش در جامعه با انتشار اخبار صحیح دارند که جنگ رسانه‌ای دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

 وی با تأکید بر نوآوری بر تولید محتوا در سطح رسانه‌های ایلام، گفت: حضور رسانه‌ها و تولید محتوا بایستی به هنگام و به‌اندازه باشد، این رسالت می‌تواند در جنگ روایت‌ها بسیار تأثیرگذار باشد چرا که امروز، جنگ، جنگ روایت‌هاست و با اقدام به‌موقع رسانه‌های کشور بسیاری اهداف شوم رسانه‌های دشمن به سنگ خواهد خورد.

 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها فرهنگ‌ساز و تمدن‌ساز هستند ابراز کرد: انتخابات نمود مردم‌سالاری نظام اسلامی در سطح جهان است، دشمن تلاش می‌کند که انتخابات را به چالش بکشد و رسانه‌ها نقش مهمی در راستای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار