افزایش سه برابری درخواست‌های مردمی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به زنجان

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: حدود ۱۲۰ هزار درخواست مردمی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان جمع‌آوری و ثبت شد که در مقایسه با دور اول سفر با ثبت حدود ۳۹ هزار درخواست، بیش از سه برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۲۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

افزایش سه برابری درخواست‌های مردمی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛صفدر اسماعیلی عصر دیروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع درخواست‌های مردمی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور ۲۸ هزار درخواست تلفنی در سامانه سامد ثبت شد.

 

وی اضافه کرد: ۹۰ هزار نامه مردمی نیز جمع‌آوری شده که تاکنون ۲۸ هزار نامه در سامانه ثبت و مابقی درخواست‌ها نیز در حال تفکیک و پردازش است.

 

این مسئول ادامه داد: نامه‌های ارسالی مردم زنجان در سفر رئیس جمهور حداکثر تا ۲۰ روز آینده در سامانه سامد ثبت و کد رهگیری آنها ارسال می‌شود.

 

اسماعیلی با تاکید بر اینکه نامه‌ها و درخواست‌های مردمی پس از ثبت در سامانه در مدت ۲ ماه آینده رسیدگی و ارجاع می‌شود، افزود: تلاش می‌شود حداکثر تا ۲ ماه آینده تکلیف نامه‌های مردمی مشخص و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: میزان درخواست‌های ثبت شده در وب سایت سامانه ۱۱۱ نیز محاسبه نشده که در مجموع می‌توان گفت تعداد درخواست‌ها به حدود ۱۳۰ هزار مورد خواهد رسید.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار