فرمانده سپاه سیدالشهداء اسلامشهر:

حوزه بسیج دانش آموزی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء علیه السلام اسلامشهر گفت: بسیج دانش آموزی یکی از مهم ترین حوزه های بسیج و پایه بسیاری از فعالیت‌ها است.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۷۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

 سرهنگ پاسدار هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء علیه السلام اسلامشهر در مراسم معارفه سرهنگ پاسدار افضلی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی، ضمن قدردانی از آقای بابازاده فرمانده سابق حوزه بسیج دانش آموزی فضای بسیج دانش آموزی را یکی از مهم ترین حوزه های بسیج نام برده و گفت:از همه حوزه هایی که امروز در بسیج فعالیت دارند، بسیج دانش آموزی ریشه ای و زیرساختی است و پایه بسیاری از فعالیت‌هایی است که در حوزه های دیگر اتفاق می افتد و با انتخاب آقای افضلی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی با خلاقیت و توانمندی‌ای که   از ایشان سراغ داریم پیش بینی میکنم حرکت های بزرگی در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل دو نهاد بسیج و آموزش و پرورش گفت: همراهی این دو نهاد انقلابی قطعا موجب برکات بسیار زیاد فرهنگی و اجتماعی است که باید از این فرصت بزرگ به نحو احسن استفاده کرد.

وی با اشاره به برنامه های ثابت حوزه بسیج دانش آموزی افزود: ترویج آمادگی دفاعی که یکی از برنامه های ثابت بسیج دانش آموزی است، فقط پرورش روحیه نظامی و سلحشوری نیست و باید ارتقای روحیه بصیرتی و انقلابی فرزندان دانش آموز ما هم در برنامه ریزی ها لحاظ شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء علیه السلام اسلامشهر ادامه داد: بسیج دانش آموزی در بحث های تربیتی هم نقش عمده دارد و این نقش برای مقابله با اجرای سند ۲۰۳۰ به عنوان یک برنامه ضد فرهنگ بومی، ملی و اسلامی ما  بسیار مهم است و انتظار داریم مباحث تربیتی و مرتبط با سبک زندگی اسلامی به عنوان یک دستور کار ویژه به عنوان برنامه ثابت پیگیری شود.

وی ادامه داد: حضور گروههای جهادی طرح هجرت به ویژه در ایام تابستان یک برنامه تربیتی و فرهنگی انسان ساز است و باید در کنار راهیان نور که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ظرفیت نرم افزاری انقلاب اسلامی است همچنان باید پر رونق بماند.

سرهنگ ایلکا افزود: بسیج دانش آموزی همچنین باید در گرامیداشت ایام الله متعدد و پر افتخار انقلاب اسلامی و مردم ایران عزیز پیشرو باشد و این بدنه مردمی حضور فعالی در این مناسبت ها و ایام داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به وظیفه مسئول در برابر پروردگار در قبال مسئولیت هایی که بر عهده میگیرد و با آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی اسلامشهر، تاکید کرد: همه کسانی که مسئولیتی در نظام و جامعه اسلامی بر عهده می‌گیرند بیش از همه باید توجه کنند که در محضر پروردگار متعال و مردم مورد سوال و توجه قرار خواهند گرفت و امیدواریم همه ما در مأموریت های محوله با دعای خیر مردم موفق باشیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار