مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

شبکه گاز رسانی استان زنجان یکی از پایدارترین شبکه‌های کشور است

زنجان _مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به عملیات شبکه‌گذاری در استان، شبکه گاز رسانی زنجان یکی از پایدارترین شبکه‌های گاز رسانی موجود در کشور است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۵۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

شبکه گاز رسانی استان زنجان یکی از پایدارترین شبکه‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان به ارائه عملکرد شرکت گاز استان زنجان پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر عملیات گاز رسانی به ۷۱۹ روستا با مجموع ۱۰۰ هزارو ۶۴۳ خانوار، معادل ۹۴.۶ درصد خانوار‌های روستایی به اتمام رسیده و عملیات گاز رسانی به ۶۴ روستا با ۳ هزارو ۴۸۳ خانوار در دست انجام است که با بهره برداری از آن‌ها درصد بهره مندی روستا‌های استان به ۹۷.۴ درصد خواهد رسید.

وی گاز رسانی به روستا‌های استان را در راستای توزیع عادلانه امکانات از برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان خواند و افزود: مطابق با شیوه نامه گازرسانی به روستاها، گاز رسانی به ۵۰ روستای استان در صورت تامین اعتبار و اخذ مجوز‌های لازم از برنامه‌های گازرسانی سال آینده خواهد بود که در صورت تحقق این امر، اقدامات لازم در زمینه پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار مطابق با برنامه زمان بندی به انجام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، گاز رسانی به صنایع را از دیگر برنامه‌های گاز زنجان، برشمرد و خاطر نشان کرد: با عنایت به مصوبه شورای محترم اقتصاد در زمینه تسهیل گاز رسانی به صنایع، برنامه گاز رسانی به ۲۶۰ واحد تولیدی و صنعتی مصرف کننده سوخت مایع با مصرف ۳۴ میلیون و ۴۰۷ هزارو ۵۸۳ لیتر در دستور کار گاز استان قرار گرفته و با اقدامات انجام شده ۱۹۴ واحد با مجموع سوخت مصرفی ۳۰ میلیون و ۸۸۶ هزار لیتر بهره‌مند از گاز ۱۹ واحد در دست اجرا و ۴۷ واحد فاقد قرار داد تامین گاز هستند.

سلیمانی‌نژاد ادامه داد: شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر تامین کننده گاز طبیعی و مصرفی برای ۳۳ هزارو ۲۰۴ واحد تجاری، ۲ هزارو ۵۳۸ واحد صنعتی، ۳۶۶ هزارو ۷۴۸ مشترک خانگی با مجموع ۴۰۲ هزارو ۴۹۰ مشترک است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت و تشویق کارکنان شرکت گاز استان تاکید کرد و افزود: تغییر و ارتقاء ساختار سازمانی، جذب نیرو‌های کارآمد و متخصص به ویژه گازبان برای مناطق شهرستانی و روستایی، تامین بودجه و ارائه مجوز لازم برای تجمیع ساختمان‌های اداری شرکت گاز زنجان و ایجاد زمینه تسریع در تامین مسکن کارکنان شرکت از جمله درخواست و چالش‌های شرکت گاز زنجان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، خاطر نشان کرد: تسهیل این امور و رفع نیاز‌ها و چالش‌های موجود در شرکت گاز استان می‌تواند زمینه خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان شرکت گاز زنجان به مردم استان را فراهم سازد.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات