طی سفر یکروزه صورت گرفت.

دیدار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان با جمعی از مسئولین شهرستان مهران

طی سفره یکروزه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان با جمعی از مسئولین شهرستان مهران دیدار داشتند.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۱۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان با شهردار و شورای شهر مهران دیدار داشتند واز زحمات این مجموعه در ایام اربعین تقدیر وتشکر کردند.
در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیر المومنین علیه السلام خواستار نوسازی و بازسازی جدید بافت شهری شدند که شهردار مهران قول راه اندازی پارک‌ها و معابر شهری که در دست اقدام هست را دادند.

همچنین در این سفر یک روزه با سرپرست گمرکات استان ایلام و از زحمات آن‌ها در ایام اربعین و خدمت رسانی در طول سال به زائران حسینی (ع) تقدیر وتشکر کردند.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان با مدیریت پایانه مرزی از زحمات آن‌ها در ایام اربعین و خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) در حال حاضر، که مرز مهران بعنوان مرز بین المللی شناخته شده و روزانه بیش از ۱۵ هزار نفر زائر در حال تردد می‌باشد. تقدیر وتشکر بعمل آمد.

همچنین مسئول محترم دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیر المومنین علیه السلام استان با مدیریت منابع طبیعی شهرستان مهران و از زحمات این مجموعه در ایام اربعین و خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) و همچنین نهال کاری بسیار عالی در طول چند ماه آخر جهت بیابان زدایی در بیابان‌ها اطراف مهران تقدیر وتشکر کردند.

در ادامه جلسه اخلاق ویژه کارکنان شهرداری مهران برگزار شد. ین جلسه با همکاری دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مهران و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیمحمدی نماینده، ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان با حضور کارکنان شهرداری مهران حول محور اخلاق در ادارات برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار