راه‌اندازی نمایشگاه «نهضت سوادآموزی» در اردبیل

رئیس حوزه هنری استان اردبیل از راه‌اندازی نمایشگاه «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» در اردبیل خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره چهره ماندگار عرصه سوادآموزی دیار سبلان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۷۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

راه‌اندازی نمایشگاه «نهضت سوادآموزی» در اردبیل

مهیار سپهری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل:، از راه‌اندازی نمایشگاه «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» در اردبیل خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای ارج نهادن به فعالیت‌های نهضت سوادآموزی در استان اردبیل گرامیداشت مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین پناهی، چهره ماندگار عرصه سوادآموزی دیار سبلان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل به نقش ماندگار زبان هنر در تبیین مسائل مختلف پرداخت و گفت: از آنجائیکه هنر نیاز به ترجمه ندارد و همه‌گیر و قابل فهم برای عموم مردم است از این رو بهترین روش برای اثرگذاری مفاهیم ارزشی در جامعه است.

وی به فعالیت‌های ماندگار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین پناهی در زمینه نهضت سوادآموزی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور علیرضا عبدی معاون وزیر آموزش‌وپرورش‌ و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی ساعت 16 روز سه شنبه 19 دی ماه در نگارخانه عمارت شهرداری اردبیل افتتاح می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار