خبرهای داغ:

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پی حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از مردم پیام تسلیت داد.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پی حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از مردم پیام تسلیت داد.
پس از گذشت چهار سال از شهادت قهرمانانه سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی عزیز، هنوز آتش خشم و کینه و بغض بدخواهان و در راس آنها رژیم صهیونیستی و اذناب آن از این یگانه دوران فروکش نکرده است.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۳۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴


به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،در سالگرد شهادت آن سردار پرافتخار، این بار ماشین کشتار دست نشانده‌های استکبار جهانی وحشیانه ، مردم بی پناه را هدف گرفت و آنها را ناجوانمردانه به خاک و خون کشید.
در جهان امروز که خط میان " حقیقت" و " دروغ" توسط روایت های دروغین رسانه ای نظام سلطه جابجا شده و بزرگترین فجایع به مدد تحریف آشکار رسانه های غربی جلوه ای به ظاهر انسانی و موجه یافته است، در این هنگامه پر آشوب ، ایستادن در سمت درست تاریخ، هنر بزرگی است که چند دهه مبارزه پر بار مردم ایران، به خوبی نشان داده آنها این هنر را به خوبی آموخته‌اند.

جنایت کوردلانه و کشتار مردم بی گناه، دلیلی روشن و متقن بر حقانیت ملت ما و نگاه سترون وعقیم کسانی است که مترصد فرصتی هستند تا خواب های آشفته خود را تعبیر کنند.
هنگام آن است که جهان و جهانیان چشم بر روایت های دروغین رسانه های دروغ پرداز غرب ببندند و مظلومیت و حقیقت تاریخ معاصر ایران اسلامی و فداکاری های یک ملت بزرگ را به عینه نظاره کنند. سازمان بسیج جامعه زنان کشور هم دوش ملت غیور و داغدار ایران، تحت زعامت مقام معظم رهبری ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک ، شهادت جمعی از زائران مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی را به خانواده های این شهیدان و مردم بزرگ ایران تسلیت می‌گوید.»

 

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار