خبرهای داغ:

پیام تسلیت امام جمعه شهر دیباج در پی حادثه تروریستی کرمان

دامغان_ حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک امام جمعه شهر دیباج در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۸۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک امام جمعه شهر دیباج شهرستان دامغان در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به این شرح است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

 بِأَيِّ ذَنبٍ قُتِلَت 

دست جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی از سرزمین مظلوم غزه و سوریه به سمت ایران اسلامی دراز شد و سرشکسته از پیروزی ، ناکامی‌های خود را بر سر زن و مرد مظلومی فرو ریخت که در روز ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها و به عشق سلیمان قلب‌ها در چهارمین سالگرد آن شهید سعید، جمع شده بودند تا عشق و ارادت و دلدادگی خود را به مکتب سلیمانی اعلام نمایند. مکتب سلیمانی یعنی مکتب آماده شهادت، پس بکشید ما را ولی بدانید ملت ما بیدارتر می‌شود.

داغ از دست دادن هموطنان عزیزمان در این واقعه تروریستی اگر چه بسیار سخت و تلخ است اما ما را در پیمودن ادامه این راه الهی قوی‌تر می کند.

دستور انتقام سخت از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و ما منتظر اجرای اوامر معظم له از سوی نیروهای امنیتی و نظامی هستیم.

ضمن محکومیت این جنایت کم نظیر و عرض تسلیت به رهبر فرزانه انقلاب و ملت عزیز و خانواده‌های داغدار این عزیزان، همنشینی با شهدای کربلا را برای شهیدان این حمله تروریستی از خداوند متعال خواستاریم و انشالله در چهارمین سالگرد شهید راه قدس در روز جمعه که در آستان مقدس امامزاده سید محمد دیباج علیه‌السلام برگزار می‌گردد به سوگ می‌نشینیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک
امام جمعه شهر دیباج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار