جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) در ساوجبلاغ:

گسترش عمق استراتژیک جبهه انقلاب تا دریای مدیترانه توسط شهید قاسم سلیمانی رقم خورد

سردار مجتبی کرمی در مراسم شهادت سردار سلیمانی، گفت: در ۸ سال دفاع مقدس در مرزها با جبهه استکبار جنگیدیم اما شهید سلیمانی عمق استراتژیک جبهه ما را تا دریای مدیترانه گسترش داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۳۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار مجتبی کرمی جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در مراسم شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مصلی شهر هشتگرد برگزار شد، گفت: مکاتب ما الگو گرفته از مکتب رسول الله است، اولین اقدام رسول الله بعد از هجرت، تشکیل حکومت اسلامی و مسجد به عنوان جایگاهی بود که مسلمانان تمام برنامه‌های سیاسی و اقتصادی خود را در آن انجام می‌دادند.

گسترش عمق استراتژیک جبهه انقلاب تا دریای مدیترانه توسط شهید قاسم سلیمانی رقم خورد

وی افزود: آیه صریح قرآن می‌فرماید؛ خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان بخواهند، اگر مردم از واقعه غدیر پیروی می‌کردند، مسیر ولایت کج نمی‌شد و امیرالمومنین(ع) ۲۵ سال خانه‌نشین نمی‌شدند و واقعه عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

سردار کرمی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در مورد انقلاب اسلامی که فرمودند، ملت و امت کنونی از ملت و امت زمان پیامبر بهتر و والاتر هستند، اظهار داشت: مردم ایران ثابت کردند،  در پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس جان دادند اما از ارزش‌ها کوتاه نیامدند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی از کسانی بود که از مکتب امامین انقلاب درس گرفت و در ۸ سال دفاع مقدس به عنوان یکی از مالک اشترهای زمان خود و در قضایای بعد از جنگ با انتصاب در مسئولیت نیروی قدس، برای جبهه انقلاب نهضت‌سازی کرد.

کرمی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس در مرزها با جبهه استکبار جنگیدیم اما شهید سلیمانی عمق استراتژیک جبهه ما را تا دریای مدیترانه گسترش داد.

وی در ادامه اظهار داشت: در قضایای سال گذشته، استکبار جهانی با ابزار رسانه و نفوذ داخلی در کشور ما فتنه به راه انداخت، اما حالا حقوق بشر برای شهید شدن بیش از ۷ هزار کودک در غزه، خفه خون گرفته است.

جانشین سپاه استان البرز گفت: ارتش اسرائیل که خود را ارتش شکست‌ناپذیری می‌دانست، در یک روز توسط گروه چند هزار نفری حماس ضربه‌ای ترمیم‌ناشدنی خورد‌ و هیمنه اطلاعاتی اسرائیل شکست.

وی افزود: دشمن با جنگ ترکیبی که علیه کشور ما به راه انداخته است به دنبال اندلسی کردن کشور است و وظیفه من و شما است که حجاب و فضای مجازی کشور را مراقبت کنیم.

سردار کرمی خاطرنشان داشت: دشمن، در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، زوار حاج قاسم را تحمل نکرد و با بمب‌گذاری، زنان و کودکان را به شهادت رساند، اگر کم و کاستی داشته باشیم،  دشمن با ما تعارف ندارد و باید مراقبت کنیم و جایی کم نگذاریم تا دشمن ورود نکند.

وی در پایان گفت: در زمینه انتخابات، مردم ساوجبلاغ با حضور خود پای صندوق‌های رای، کاندیدای اصلح را انتخاب کرده و با حضور در انتخابات، انقلاب اسلامی را بیمه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار