خبرهای داغ:

باند سرقت سیم و کابل هوایی و مخابرات در شاهرود متلاشی شدند

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از متلاشی شدن باند سرقت سیم و کابل هوایی و مخابراتی و دستگیری سارقان و یک مالخر و کشف ۱۷ پرونده سرقت شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۴۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

باند سرقت سیم و کابل هوایی و مخابرات در شاهرود متلاشی شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق از شبکه توزیع شهرستان شاهرود و خاموشی‌های متعدد و با توجه به نارضایتی مردم موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: طی رصد اطلاعاتی و پایش تجهیزات هوشمند پلیسی و با بررسی‌های فنی و همه جانبه ماموران هویت سارقان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه در مخفیگاهشان در شاهرود دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این سارقان جوان غیر بومی در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق و هویت مالخر اعتراف کرد، اذعان کرد: مالخر به عنوان عامل اصلی وقوع این سرقت‌ها در عملیات دقیق پلیس دستگیر و به ۲۱ فقره مالخری از جمله خرید و فروش سیم و کابل و تجهیزات معابر شهری اقرار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار