نذر نان به نیابت از حاج قاسم و شهدای کرمان در شهرستان بهارستان

گروه جهادی شهید بیضایی در شهر حصارک پایین با کمک خیرین به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان سفره های مردم را متبرک به برکت فاطمی کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۷۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: گروه جهادی شهید بیضائی حوزه صدیقه طاهره(س) در شهر نسیم شهر با کمک خیرین در خدمتی خالصانه همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)، چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان به نیابت از سردار دلها و حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین شادی روح شهدای تروریستی کرمان، سلامتی و شفای مجروحین این حادثه نان صلواتی خیرات کردند.

این حرکت مومنانه در 2 نانوایی شهر به نیت شادی روح این شهدای والامقام در منطقه پرجمعیت و کم برخوردار طرح کرامت حصارک پایین انجام شد تا سفره های مردم به برکت فاطمی متبرک و معطر شود.

نانوایان جوان در این نانوایی در مناسبت های مختلفی همراه خیرین و خادمیاران جهت پخت و توزیع نان و اقدامات خیرخواهانه مشارکت می کنند و قصد دارند با این کارها هر چند کوچک لبخندی از مهر بر لبان هم نوعان خود بنشانند و نان سفره های مردم را متبرک به نام مبارک اهل بیت علیهم السلام کنند.

در این اقدام خیر تعداد ۱۰۰۰ قرص نان پخت و به صورت صلواتی میان مردم توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار