خبرهای داغ:

پیام تسلیت امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار دامغان در پی حادثه تروریستی کرمان

امام جمعه، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان در پیامی مشترک ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، با خانواده شهدا و مجروحان این جنایت ضدبشری همدردی کردند.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۸۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در دامغان، در این پیام که با فرازی از پیام مقام معظم رهبری به مناسبت این حادثه خونبار آغاز شده آمده است: " جنایتکاران سنگدل بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد،... این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله" 

این پیام می افزاید: دستان پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی از آستین جانیان تروریست به در آمد و بار دیگر بخون زائران شیر مرد میدان مبارزه با دشمن آغشته گردید و تعدادی از فرزندان وطن به سیدالشهدا مقاومت ملحق شدند؛ دشمنان زبون هرگاه در میدان شکست می خورند، رذیلانه می خواهند ذلتشان را با به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی گناه جبران کنند، غافل از آنکه این حوادث نه تنها در اراده امت انقلابی خللی وارد نمی کند، بلکه این فجایع انسانی، ضعف دشمن و شکست آنان را اثبات می‌کند و بی شک پاسخ این جنایت را در زمان مناسب دریافت خواهند کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان به نمایندگی از مردم دیار عاشقان شهادت، دامغان، ضمن محکوم نمودن این جنایت خونبار، به خانواده شهدای زائران سردار دلها تبریک و تسلیت می گوئیم و از خداوند متعال برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدای والامقام این عملیات تروریستی حشر با شهدای کربلا و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و کامل مسئلت داریم.

محمد حسن رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان، علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی، مهدی بندر آبادی فرماندار شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار