وصیت‌نامه شهید «پرویز بهاری»

جهاد با مال و جان در راه خدا، بهتر از هر چیز است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «پرویز بهاری» آمده است: به یاد خدا و برای خدا و نه برای فکر و عقیده دیگری جهاد نمائیم تا با جهاد و شهادتم حقانیت این انقلاب و این رهبر را به جهانیان بنمایم.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۹۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

جهاد با مال و جان در راه خدا، بهتر از هر چیز است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «پرویز بهاری» در اولین روز بهار سال 1343 در روستای آستانه از توابع شازند به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا دوره دبیرستان ادامه داد و سپس این شهید سرافراز که از خانواده بسیجی و جبهه‌ای به شمار می‌رود تحصیلاتش را رها کرد و عازم جبهه‌ها شد تا در کنار دو برادر دیگرش در خط مبارزه با جبهه کفر حاضر شود.

 او دوشا دوش دیگر بسیجیان می‌جنگید. در منطقه عملیاتی نفت شهر هیچ‌گاه ترک پست نکرد و مردانه ایستاد تا این که در یک عملیات نابرابر با دشمن، در حالی که 18 بهار از زندگی سراسر تلاشش می‌گذشت، آسمانی شد و روح بلندش همچون سید و سالار شهیدان(علیه السلام) در جوار حق آرام گرفت و جاودانه شد. امروز مزار این شهید در زادگاهش عقده‌گشای دل‌های جاماندگان از کاروان شهدا شده است. 

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

سلام بر امت شهید پرور ایران که پشت استکبار جهانی و نوکران سر سپرده او را به خاک مالیده و در راه برقراری حکومت اسلامی‌ کوشش می‌کنند.

سلام بر پدر و مادر عزیزم! خداوند نصیب ما کرده که ما هم در جبهه‌های حق علیه باطل را که در زمان رهبری ولی امر امام خمینی(قدس سره شریف) بت‌شکنی پیدا کردیم که به جبهه می‌رویم به یاد خدا و برای خدا و نه برای فکر و عقیده دیگری جهاد نمائیم تا با جهاد و شهادتم حقانیت این انقلاب و این رهبر را به جهانیان بنمایم. در راهم تو را انتخاب کرده‌ام خودم را آماده جهاد با کفار می‌کنم و در این راه اگر که زنده ماندم که می‌دانم کاری برای اسلام نکرده‌ام. امیدوارم خونم بتواند کارسازی برای انقلاب باشد اگر ارزش آن را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار