فرمانده حوزه ده شهیده اسکندری

برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)و جشن تکلیف دختران در روستای سیلزده ی زرین دشت

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و جشن تکلیف دختران روستای سیلزده ی زرین دشت هم زمان با میلادحضرت فاطمه زهرا (س) به همت حوزه ده شهیده اسکندری، پایگاه کوثر مزداران و پایگاه نجمیه آتشان در مدرسه ی نرگس و علامه امینی روستای مزداران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۰۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه؛ 

فرمانده حوزه ده شهیده اسکندری در حاشیه ی جشن تکلیف این دانش آموزان که حاج آقا دریاباری، مدیر، معلمان و اولیای دانش آموزان نیز حضور داشتند، گفت: هدف از برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ دینی، قرآنی، توسعه عفاف و حجاب در میان جامعه هدف است.

 

رقیه اسفندیار با اشاره به اینکه ورود به سن تکلیف یک رویداد زیبا و متعالی است، ادامه داد: در این مراسم معنوی به دانش آموزان بسته های فرهنگی و جوایزی به اسامی فاطمه و برندگان مسابقات به رسم یادبود اهدا شد.

 

فرمانده حوزه ده شهیده اسکندری گفت: دانش آموزان روستای سیلزده زرین دشت در فضایی شاد و روحانی رسیدن به سن عبادت و انجام تکالیف و فرایض الهی را هم زمان با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیه جشن گرفتند.

 

وی افزود: در این مراسم که مصادف بود با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر دانش آموزان درحرکتی هماهنگ دست مادران خود را بوسیدند؛ آنها که قبلا هم قرار گذاشته بودند برای تشکر از خدا و پدرها و مادرها، دست والدینشان را بوسه باران کنند؛ این بار به بهانه ی روز مادر همراه با دست بوسی، هدایا و دلنوشته هایی تقدیم به مادرانشان کردند.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار