خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شهید سلیمانی یک عارف نظامی در میدان عمل بود

شهید سلیمانی یک عارف نظامی در میدان عمل بود
حجت الاسلام یوسفی در جمع کارکنان راهداری قزوین، به مناسبت هفته بصیرت و مقاومت گفت: شخصیت های عارف زیادی در کشور داریم اما نظامی عارف بسیار کم است، سردار سلیمانی یک عارف نظامی بود که سیر و سلوک اخلاقی و عرفانی را به خوبی طی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۲۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

قزوین _ حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسمی در جمع کارکنان راهداری قزوین که به مناسبت هفته بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد بیان کرد: سردار سلیمانی علاوه بر شخصیت حقیقی و حقوقی یک مکتب بی نظیر است. تاریخ ایران عارف بسیار داشته اما عارف نظامی کم داشته است سردار شهید سلیمانی یک عارف نظامی بود.

وی تشریح کرد: اگر می خواهید خصوصیات سردار سلیمانی را بدانید به کتاب انسان کامل شهید مطهری مراجعه کنید در آنجا توضیح می دهد که انسان کامل یعنی کسی که تمام فضائل اخلاقی اش متوازن رشد کرده باشد که فرمانده جبهه مقاومت اینگونه بود.

یوسفی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی عاشق حضرت زهرا(س) بود و می گوید؛ من در کانال ماهی دیدم که حضرت زهرا(س) برای رزمنده ها مادری می کرد. در کرمان خودش را وقف روضه حضرت زهرا (س) کرده بود. هر وقت به کرج می آمد در پادگانی در سپاه قدس، باید روضه حضرت زهرا(س) برگزار می شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تشریح کرد: روزی که سردار سلیمانی به شهادت رسید رسانه ملی به تقلید از رسانه های خارجی گفتند کتاب شعری در وسایل ایشان بوده اما کتاب روضه حضرت زهرا(س) بود.

وی افزود: برای حفاظت از دین خدا آن را در دستان شما امانت قرار می دهد اگر سستی کنید خدای متعال امت دیگری را جایگزین شما خواهد کرد. یک کارشناس مصری که قاری قرآن است می گوید؛ ما امت عربی نتوانستیم از دین خدا حمایت کنیم و خدا امت سلمان را جایگزین ما کرد. یا در توییت یک کارشناس عرب می گوید؛ اگر انصار الله و حزب الله نبودند ما از عرب بودن خویش خجالت می کشیدم.

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: حماسه ۹ دی با بیداری امت و بصیرت مثال زدنی همراه بود و انقلاب رنگی که در اوکراین به نتیجه رسید و یک دلقک بنام زلنسکی را بر این کشور مسلط کرد همین برنامه را در فتنه ۸۸ برای ایران طراحی کردند که بیداری ملت همه نقشه های دشمن را نابود کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار