رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز اردبیل:

۷۳ پروژه خیرساز در اردبیل در دست احداث است

اردبیل- رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۷۳ پروژه آموزشی خیرساز با ۲۶۷ کلاس درس در اردبیل در دست احداث است.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۷۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

۷۳ پروژه خیرساز در اردبیل در دست احداث است

به گزارش بسیج، جواد قرآن‌نویس عصر سه‌شنبه در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان اردبیل، اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی، مجمع خیران مدرسه‌ساز ۴۲۰ مدرسه با یک‌هزار و ۸۸۰ کلاس درس با مشارکت خیران ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده شده و هم اکنون نیز ۷۳ پروژه آموزشی با ۲۶۷ کلاس درس در دست ساخت دارد.

وی تصریح کرد: ما تعهد کرده‌ایم که تا سه سال آینده یک‌هزار کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش بدهیم.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل با اشاره به خدمات مؤسسات خیریه استان در راستای حمایت از افراد بی‌بضاعت گفت: مؤسسه حمایت از کودکان و دانش‌آموزان بد سرپرست و بی‌سرپرست ۴۲۵ کودک و دانش‌آموز را تحت پوشش خود قرار داده و کلیه هزینه‌های مربوط به خوراک، پوشاک و تحصیلات آنها را متقبل شده است.

قرآن‌نویس افزود: کودکان زیر ۱۸ سال مبتلا به بیماری سرطان نیز تحت پوشش مؤسسات ما بوده و این آمادگی برای ما وجود دارد تا یک مرکز پیشرفته توانبخشی برای دانش‌آموزان معلول جسمی را در فضای ۴۰۰ متر مربع با آخرین تجهیزات پیشرفته در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با تشکر از اقدامات کارگروه‌های قرارگاه جهادی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات آموزشی به مناطق محروم و در راستای اقدامات جهادی آموزش و پرورش استان، مدرسه شهید تندگویان شهرستان گرمی با همکاری نوسازی مدارس تکمیل و در بهمن ماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کلام‌الله صفری اضافه کرد: به منظور ارج نهادن به تلاش‌های پرثمر خیران مدرسه‌ساز، مقرر شده به صورت استانی و همزمان از کلیه خیران در سطح نواحی و مناطق استان تجلیل به عمل آید.

غفور حضوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و دبیر قرارگاه جهادی استان نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام یافته در قرارگاه جهادی در قالب طرح‌های جهادی ابلاغ شده را تبیین و بر ارتقای بهره‌گیری از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و خیران تاکید کرد.

ارسال نظرات