امام جمعه بخش مرکزی یزد:

شخصیت حاج‌قاسم مکتبی وحدت‌ساز است

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: شخصیت حاج قاسم دارای ابعاد گوناگونی بود که این ابعاد مختلف توانست مکتبی را ایجاد کند و عاملی برای ایجاد وحدت باشد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۸۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یکی از محوری‌ترین شخصیت‌ها در راستای ایجاد وحدت در میان اقشار و گروه‌های مختلف شناخته شده است، اظهار کرد: انسان‌هایی که برجسته می‌شوند و برازندگی پیدا می‌کنند همیشه محور وحودت هستند، زیرا همه اقشار و گروه‌ها آن‌ها را قبوا دارند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: شخصیت حاج قاسم دارای ابعاد گوناگونی بود که این ابعاد مختلف توانست مکتبی را ایجاد کند، این برازندگی و این برجستگی‌ها در میان مردم محبوبیت می‌سازد و فرد را شاخص می‌کند که می‌تواند هم از لحاظ روش، گفتگو و منش‌های مختلف عاملی برای ایجاد وحدت باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ترور حاج قاسم سلیمانی و هم‌پیمان این شهید بزرگوار تصریح کرد: شکی نیست که دشمن در میدان نبرد نمی‌تواند مقابله کند، زیرا توان مقابله با رزمندگان را ندارد؛ چه مردم بی‌دفاع غزه و چه رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و لبنان دشمن نمی‌تواند در مقابل این افراد ایستادگی کند.

مدرسی ادامه داد: دشمن برای به دست آوردن حیثیت خود و جبران شکست خود به حرکت‌های کور مانند ترور و حرکت‌های تروریستی روی می‌آورد که شهادت شهید سیدرضی موسوی و شهادت بیش از ۸هزار کودک فلسطینی نمونه‌ای از این حرکت‌های کور است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه ۸هزار کودک در فلسطین و غزه شهید شدند و این افراد رزم و جنگی با رژیم صهیونیستی نداشتند، گفت: این کودکانی که شهید شدند رزم و جنگی با دشمن نداشتند و شهادت بیش از ۸ هزار کودک در فلسطین و غزه بیانگر این است که دشمن در میدان توان مبارزه و مقابله ندارد و به همین دلیل به خانه‌ها حمله می‌کند؛ اگر دشمن توان دارد در میدان ایستادگی کند نه اینکه به شهید کردن کودکان و زنان و سالمندان بی‌دفاع بپردازد تا قدرت‌نمایی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار