همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها؛

۶ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان خدابنده توزیع می شود

زنجان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ازطبخ و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم برای خانواده های کم بضاعت این شهرستان همزمان با سالروز شهادت سردار دلها،حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۷۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

۶۰۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان خدابنده توزیع می شود

علی ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد:در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی و با هدف گرامیداشت یاد و نام این شهدای گرانقدر که دغدغه رفع مشکلات مردم و جامعه اسلامی را داشتند، از محل درآمد‌های موقوفه قیدار نبی علیه السلام که با نیات صرف در بقعه، کمک و مساعدت به نیازمندان است و همچنین مشارکت ادارات حمایتی و موسسات نیکوکاری امروز تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و طی دو روز در میان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد‌ها و موسسات توزیع می‌شود.


وی افزود:این مهم با مشارکت اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرداری، موسسه نیکوکاری همای رحمت موسسه نیکوکاری سردار سلیمانی شهرستان خدابنده صورت گرفت.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار بسته غذایی معیشتی توسط اداره اوقاف خدابنده توزیع شده است، تصریح کرد:محل تامین بودجه همه این امورات خیر و احسان از محل درآمد‌های موقوفه قیدار نبی علیه السلام بوده است.


ذوالقدر بابیان اینکه اوقاف به عنوان نهاد امانتدار موقوفات وظیفه نگهداری و ارتقای موقوفات را برعهده دارد، تصریح کرد:مهم‌ترین وظیفه این نهاد اجرای نیت‌های درج شده در وقف نامه هاست که توسط واقفین به عهده ما گذاشته شده است.

گفتنی است موقوفه قیدار نبی با بیش از ۱۵ هزار رقبه و ۹۰۰۰ هکتار مساحت بزرگترین و قدیمی‌ترین موقوفه استان زنجان است.

 

فاطمه عسگری

ارسال نظرات