معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

زنان نقش برجسته ای در پیشرفت جامعه اسلامی دارند

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران با گرامیداشت روز زن، بیان کرد زنان نقش برجسته ای در پیشرفت جامعه اسلامی دارند.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۱۵
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

  سرهنگ مجید امیر عبداللهیان در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن برگزار گردید ضمن تبریک این روز در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پیشرفت جامعه اسلامی زنان نقش برجسته ای را داشتند.

سرهنگ امیر عبداللهیان ادامه داد: هدف دشمنان خانواده و علی الخصوص مادران می باشد؛ که آن را نشانه گرفته اند تا بنیان خانواده ها را متلاشی کنند.

سرهنگ امیرعبداللهیان از برنامه های بزرگداشت هفته زن نام بردوگفت : بیش از ۳۵۰مورد مانور فرهنگی در قالب امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری گروه های سرود و تئاتر در پاساژها و مراکز خرید، نشست تخصصی طلیعه کوثر با حضور ثمن ها را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه به همت جامعه بسیج زنان استان تهران بیش از ۲۰۰۰برنامه را در حوزه های بسیج طراحی کرده ایم، اشاره کرد: فراخوان جشنواره مد و لباس با عنوان تن پوش نور، افتتاح و نام گذاری بعضی از میادین، پارکها به نام شهدای خانم، تجلیل از مادران شهدا، برگزاری بیش از ۴۵۰نشست با عنوان ترنم پایداری و زنان در گذر تاریخ و…، بیش از ۳۰۰جشن میلاد با هدف کرامت و منزلت زن، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا و زنان تاثیرگذار، ۲۵۰مسابقه علمی هنری، برپایی مسابقات فرهنگی، تجسمی، اعزام ۳۰گروه جهادی به مناطق محروم، تولید محتوا در فضای مجازی با عناوین سربازان سیدعلی و مکتب حاج قاسم از برنامه های ما خواهدبود.

در پایان مراسم از بانوان خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

  •  
ارسال نظرات
آخرین اخبار