در قالب هفته فیلم و عکس اردبیل؛

۵۶ اثر هنرمندان اردبیلی به نمایش درآمد

اردبیل- دبیر جشنواره هفته فیلم و عکس اردبیل گفت: هفته فیلم و عکس اردبیل با نمایش ۵۶ اثر در حوزه فیلم در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۸۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

۵۶ اثر هنرمندان اردبیلی به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگار بسیج، میردولت موسوی عصر دوشنبه در جریان برگزاری هفته فیلم و عکس در فرهنگسرای بانوان اردبیل، اظهار کرد: از بین ۵۶ فیلم اکران شده در این جشنواره، ۲۵ اثر جز فیلم اولی‌های جشنواره است.

وی تصریح کرد: این رویداد تا ۱۲ دی ماه ادامه خواهد داشت و اهالی استان می‌توانند به صورت رایگان از ساعت ۱۴ تا ۲۰ شب از این آثار بازدید کنند.

دبیر جشنواره هفته فیلم و عکس اردبیل گفت: در کنار برگزاری هفته فیلم و عکس، سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا نیز در امارت شهرداری برپا شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این آثار نیز دیدن کنند.

موسوی افزود: در هفته فیلم و عکس ۶۱ قطعه عکس فاخر و دارای ارزش هنری نیز در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل در معرض دید گذاشته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان اردبیل تور یک روزه عکاسی با مشارکت ۱۰۰ عکاس و ۱۰ استاد عکاسی با موضوع عمران، شهر و شهروند برای ۱۱ دی ماه در نظر گرفته بود که امروز شاهد برگزاری آن بودیم.

موسوی اضافه کرد: با رأی مردم و همکاری شهرداری و شورای شهر از صاحبان فیلم‌های برتر در این رویداد تجلیل خواهد شد.

وی استقبال مردم را از این رویداد مناسب اعلام کرد و ادامه داد: از ایده جشنواره ملی عکس عاشورایی سقا در کشور استقبال گسترده‌ای شده و امیدواریم با همکاری رسانه‌ها در معرفی ابعاد مذهبی و معنوی استان اردبیل بهره بگیریم.

موسوی بیان کرد: جشنواره ملی عکس عاشورایی سقا در سال آینده با شکوه‌تر و با خلاقیت‌های جدید برگزار می‌شود و باید برای معرفی هر چه بیشتر آیین‌های عاشورایی استان تلاشی مؤثر انجام دهیم.

دبیر جشنواره هفته فیلم و عکس اردبیل گفت: فردا آیین اختتامیه این رویداد در اردبیل برگزار می‌شود تا ما از برگزیدگان هفته فیلم و عکس استان تجلیلی شایسته داشته باشیم.

ارسال نظرات