نفرات برتر مسابقه کیوروگی پسران استان اردبیل معرفی شدند

اردبیل -مسابقات کیوروگی پسران استان اردبیل با رقابت ۸۷ تکواندوکار در خانه تکواندو اردبیل برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۶۵
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

نفرات برتر مسابقه کیوروگی پسران استان اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرنگار بسیج، مسابقات کیوروگی پسران استان اردبیل روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار سلیمانی با شرکت ۸۷ ورزشکار از شهرستان‌های اردبیل ، پارس‌آباد ، مشگین‌شهر ، گرمی و خلخال در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

در این رقابت‌ها و در وزن اول کسری ملکی اول، فرهام خوش کام دوم، محمد امین صفری سوم و محمد امین پورحسین چهارم و در وزن دوم هم علی اصغر احمدی، امیرعلی مولایی ، محمد شیری و محمد مهدیار امیری به ترتیب اول تا چهارم شدند.

در وزن سوم این مسابقات ایلیا بهمن ، امیدمسیب زاده ، رامین پورمحسن و محمد جواد آبسته به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا چهارم شدند و در وزن چهارم و در گروه (الف) نیز کیارش نیکنام قهرمان ، محمدرضا سرخ نایب قهرمان ، ابوالفضل صدری سوم و آیلمان زربار چهارم شدند.

همچنین در وزن چهارم و در گروه (ب) محمدامین اسمند، امیرمحمد منشی، ارمیا سمیعی و محمدحسین قلی نیا به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

در وزن پنجم آرتین اسدی اول، محمدطاها صفری دوم، امیرعرشیا پناهی سوم و امیرعلی قلیزاده چهارم و در وزن ششم محمدطاها اسکندرزاده قهرمان، محمدباقر سیدی نایب قهرمان، آیهان الفی سوم و محمدطاها خوشه سپر چهارم شدند.

در وزن هفتم این مسابقات ابوالفضل بابایی مقام اول ، محمدطاها نوروززاده مقام دوم ، امیررضا سیف‌پور مقام سوم و مانی نوایی مقام چهارم را کسب کردند و در وزن هشتم محمدرضا حامدی، محمدمهدی نوایی ، امیرمحمد استادی و سهیل نوربخش به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

در وزن نهم آرتین حامدی اول، طاها باقریان دوم، امیرمحمد هاشمی اصل سوم و آیهان کوه‌نژاد چهارم شدند و در وزن دهم نیز رادین علیزاده قهرمان و محمدطاها محمدی نایب قهرمان شدند ، ایلیا طالبی بر سکوی سوم ایستاد و امیرعلی مردوار چهارم شد.

کیوروگی (KUORUGI) یکی از سبک‌های تکواندو بوده و رقابت‌های آن با قوانین و شرایط ویژه برگزار می‌شود.

مسابقات این سبک تکواندو در سه راند ۲ دقیقه‌ای برگزار می‌شود، تکواندوکاران برای مبارزه بر روی تشک مخصوصی (شیاپچانگ) حاضر شده و یک داور وسط و چهار داور در اطراف تشک وظیفه قضاوت مبارزه را بر عهده دارند.

مسابقات این سبک، از قوانین ویژه‌ای برخوردار است و تکواندوکاران موظف هستند از وسایل و تجهیزات ایمنی مانند ناشیم، کلاه تکواندو، دستکش تکواندو، ساعد بند، هوگو (محافظ سینه – پشت کمر- شکم )، نقاب و محافظ لثه استفاده کنند.

ارسال نظرات