خبرهای داغ:

صیانت از دستاوردهای انقلاب پیام حماسه حضور پرشور ملت ایران در 9 دی

شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان استان سمنان در بیانیه ای یکی از پیام های مهم حضور پرشور ملت ایران و مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان سمنان در گرامیداشت حماسه 9 دی امسال را صیانت از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۷۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان استان سمنان به مناسبت یوم الله نهم دی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

باسمه تعالی
حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم به عنوان یکی دیگر ازحماسه های پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی ایران،عزت و بصیرت مردم رانشان داده و همبستگی ملت درحفظ آرمان های انقلاب را بخوبی اعلام کرد.

روز نهم دی روزی بود که ملت ایران با اعلام بصیرت خود آن را به یوم الله دیگری تبدیل کردندودشمنان اسلام وکشور را مایوس نمودند.

به گفته رهبر فرزانه انقلاب این روز "روزتجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار درتاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است". این روزنشان از وحدت و انسجام ملی ایران اسلامی واز سویی پیوندعمیق و ناگسستنی ملت ایران با شهدا و ولی امر خود، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)دارد.

ملت غیور و همیشه در صحنه با حماسه ای که در این روز بزرگ خلق کردند به همه مستکبرین جهانی نشان دادند که این ملت با پیروی از پیام همیشه جاوید عاشورا و حرکت در مسیر حقانیت هرگز تسلیم فشارها و توطئه های آنها نخواهند شد و آگاهانه با اتکاء بر ایمان خود از دستاورد های انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد و با اقتدار مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را در پرتو تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ادامه خواهند داد.

لذا شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان استان سمنان بر خود وظیفه دانسته ضمن تبریک این حماسه بزرگ با رهبری معظم تجدید میثاق نموده و ازخداوند متعال توفیقات روزافزون مردم و ایران عزیز را مسألت می نماید.

شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان آموزش و پرورش استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار