امام جمعه پارس‌آباد:

حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

پارس‌آباد- امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۹۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی یادآور حماسه میلیونی مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه است.

وی گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در ۹ دی نقش بر آب شد، افزود: مردم شهرستان پارس آباد در حماسه ۹ دی پیش‌قدم بودند و این حماسه را در هشت دی خلق کردند که این حماسه نشأت گرفته از بصیرت دینی مردم بود.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف بانوان ضمن تاکید حجاب، بیان کرد: زن مسلمان الگویی بهتر از فاطمه‌ی زهرا (س) نمی‌تواند پیدا کند و حضرت فاطمه (س) کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است.

خطیب جمعه پارس آباد باری دیگر به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم کرمان و خوزستان اشاره کرده و ضمن فرمایش رهبر معظم انقلاب در مشارکت حداکثری انتخابات، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از وحدت ملی است و وحدت ملی قدرت ملی را به وجود می‌آورد و در نهایت قدرت ملی موجب امنیت کشور می‌شود.

وی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار