خبرهای داغ:

اجتماع حماسی مردم هندیجان در یوم الله ۹دی

قشرهای مختلف مردم هندیجان باحضوردر اجتماع حماسی یوم الله ۹دی باتجدیدمیثاق با رهبری ولایت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۹۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان در اجتماع یوم الله ۹دی خواستار بصیرت افزایی و هوشیاری در مقابل دشمنان ، استکبار جهانی و فتنه گران شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان اظهار داشت : مردم بابصیرت ایران از عاشورا و حضرت امام حسین علیه السلام و ولایت و رهبری دفاع نمودند و حماسه ۹دی در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: بهترین الگوی مناسب رفتاری دردفاع از ولایت ساحت مقدس و نورانی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها است که به موقع از حریم ولایت رهبری پشتیبانی نمود که در جامعه می توان از حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان راهنما و الگو پیروی نمائیم .

وی بابیان پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام مراحل گفت: رهبر معظم انقلاب با توکل بر خدا و عنایات اهل بیت علیهم السلام در مقابل فتنه گران ایستادگی نمود و مردم را از حوادث فتنه سال ۸۸ آگاهی بخشید و خواستار هوشیاری در دفاع از نهضت عاشورا و سیدالشهدا (ع)شد و مردم با شجاعت و اتحاد و اعتقاد به اهل بیت علیهم السلام در مقابل تمامی فتنه گران ایستادگی نمودند .

درادامه گزارش‌، مردم شریف هندیجان یادواره خاطره حماسه ۹دی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سید رضی موسوی را گرامی دانستند و جنایات اسرائیل غاصب و آمریکای تروریست را محکوم نمودند و از مردم ستمدیده غزه و فلسطین حمایت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار