معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

اردوی راهیان پیشرفت برای دانش آموزان دختر مددجوی زنجانی برگزار شد

زنجان -معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: مقرر است اردوهای راهیان پیشرفت با هدف حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان هنرستانی، با همکاری موسسه شتاب دهنده نمکدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۶۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

اردوی راهیان پیشرفت برای دانش آموزان دختر مددجوی زنجانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام احمد جباری ضمن مهم دانستن آشنایی دانش‌آموزان با فضای کسب‌وکار مرتبط با رشته تحصیلی اظهار داشت: در همین راستا با همکاری موسسه نمکدان اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان دختر هنرستانی برگزار شد.

وی افزود: این سلسله اردو‌ها به همت موسسه شتاب‌دهنده نمکدان و کمیته امداد باهدف آشنایی دانش‌آموزان دختر هنرستانی تحت پوشش کمیته امداد با بازار کار رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش اجرا شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به اعزام ۶۴ دانش آموز دختر هنرستانی به اردو‌های راهیان پیشرفت گفت: در این اعزام‌ها دانش آموزان با واحد‌های تولیدی کارخانجات صنعتی و مراکز علمی با رویکرد صنعتی و فناوری و همچنین دانشگاه‌های مهارت محور آشنایی بیشتری پیدا کرده و با توانمندی‌های آن‌ها آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: طی این اردو دانش آموزان استان‌های مذکور از کارخانه‌های نوآوری بازدید کرده و با مشاهده این مکان‌ها به آینده تحصیلی و ارتقای مهارت خود امیدوار شده و سعی می‌کنند تا بیش از گذشته از ظرفیت‌های این مراکز و مجموعه‌های تولیدی و صنعتی در مسیر ارتقای آگاهی خود استفاده کنند.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار