فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع):

بصیرت مردم در ۹دی ماه نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) گفت: بصیرت و بیعت دوباره مردم با ولی فقیه نقشه‌های دشمنان را نابود کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۲۲
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علی شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی علیه‌السلام، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: مردم بزرگ و ولایتمدار ایران در نهم دی ماه حماسه‌ای آفریدند و دو اتفاق را رقم زدند، شکست فتنه و فتنه گران داخلی در یک حضور همه جانبه و یک همه پرسی که توانستند این فتنه گران را شکست دهند و ناامید کردن استکبار جهانی که با هزینه کردن میلیارد‌ها دلار در صدد انجام کودتای مخملی بود، تا بتواند برای نظام جمهوری اسلامی چالش ایجاد کند و آن را شکست دهد و فکر می‌کرد که می‌تواند با انجام کودتا‌های رنگین این امر را واقعیت بخشد.
بصیرت مردم در ۹دی ماه نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد
وی ادامه داد: مردم ما با تاسی از هشت سال دفاع مقدس، درسال ۸۸ و در آن هشت ماه دفاع مقدس خود توانستند، حماسه ایجاد کنند و با صبر، ایستادگی و بصیرت خود دشمن خارجی و فتنه گران داخلی را ناامید کردند.
شعبانی با اشاره به نزدیکی سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ادامه داد: آیا مکتب شهید سلیمانی با مکتب تشیع، اسلام و امام راحل تفاوتی دارد؟ خیر، بلکه مکتب سلیمانی مجموعه‌ای از آگاهی ها، رفتار ها، ارزش‌ها و تفکراتی را دارد که مکتب اسلام به خصوص شیعه آن‌ها را دارا است.

وی افزود: فقط مکتب سلیمانی بعضی از خصوصیات مکتب اسلام و شیعه را برای ما به منصه ظهور و عینیت گذاشت، مضامینی، چون شجاعت، ایثار، از خود گذشتگی، تواضع و...، از مکتب اسلام و شیعه است و مکتب شهید سلیمانی این‌ها را برای ما قابل لمس کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام اذعان داشت: به گفته شهید سلیمانی باید شهیدانه زندگی کرد، تا شهید بشوی؛ شما این جمله را از ایشان شنیده اید که دنیایی از حرف پشت این سخن وجود دارد، به گفته مقام معظم رهبری امروز دشمن از شهید قاسم سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی هراس دارد و مکتب وی نیز هم شجاعت و هم عقلانیت دارد، امروز جریان مقاومت در دنیا چه کار‌ها که نمی‌کند و جریان مقاومت و شهید سلیمانی تا ابد زنده است و آنان که سردار سلیمانی را شهید کردند، حتما به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
شعبانی گفت: امروز در یمن و باب المندب چه خبر است؟ یک کشور کوچک به نام یمن و با تفکر مکتب شهید سلیمانی و مقاومت، آمریکای مدعی را عاجز کرده است و همین آمریکا نمیداند با کشوری که سابقا آن را اصلا به حساب نمی‌آورد، چه باید بکند؟ شاید چندین سال توسط کشور مختلف قصد داشت یمن را دچار چالش کند، اما امروز توسط همان کشور کوچک، اقتصاد خود و متحدانش به خطر افتاده است.

وی بیان کرد: لبنان، فلسطین و نیجریه را ببینید، در تمام این کشور‌ها تفکر مقاومت و مکتب شهید سلیمانی ورود و ظهور کرده است و همه ما شاهد آن هستیم.

فرمانده ناحیه امام هادی علیه السلام گفت: امروز نه تنها شعار تمام مردم مسلمان دنیا بلکه همه مردم دنیا همان شعار جبهه مقاومت است، امروز شعار‌های کشور‌های اسلامی و جبهه مقاومت در تمام دنیا سر داده می‌شود و این همان مکتب شهید سلیمانی است و باید در نظر داشت که هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه تسلیم شدن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار