رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دهه بصیرت نشان از آگاهی ملت ایران و نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست

زنجان _ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دهه بصیرت نشان از آگاهی ملت ایران و نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست،گفت:حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۹۰
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

دهه بصیرت نشان از آگاهی ملت ایران و نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه ایران اسلامی با پیروزی انقلاب در مقابل تمام ابر قدرت‌های جهان ایستاد، اظهار داشت:استکبار جهانی نمی‌توانست این قدرت و عزت را تحمل کند به همین دلیل از همان ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون سعی بر آن دارد که به نحوی به این انقلاب لطمه و ضربه بزنند، اما با بصیرت ملت ایران این توطئه‌ها شکست خورده و نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه زمانی حماسه ۹ دی ماه نشان ولایتمداری و آگاهی ملت ایران است، افزود:هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی براندازی نظام بود که با هوشیاری و آگاهی مردم نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد و مردم ایران زیر پرچم امام حسین علیه السلام متحد شدند و اجازه ندادند دشمنان کاری از پیش ببرند.

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت:به گفته معظم له این روز یوم الله و باید در تاریخ انقلاب ثبت شود چرا که دشمن به دنبال فراموشی بصیرت ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه این روز‌ها بهترین فرصت برای بازگویی فتنه‌های سال ۸۸ است، عنوان کرد:برای پیروزی انقلاب هزینه سنگینی داده شده است و هزاران شهید تقدیم این نظام شده است و ملت ایران اجازه نخواهند داد کسی به این انقلاب لطمه‌ای وارد کند در حالی که دشمن هزینه بسیار برای نابودی این انقلاب می‌کنند، اما نمیداند که این ملت متدین همواره پشت این نظام هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۹ دی تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و مقاومت نامگذاری شده است، افزود:مناسبت‌های تاریخی و فراموش نشدنی حماسه عظیم ۹ دی ماه سال ۸۸، سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه امریکایی عین الاسد و همچنین سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۵۶ بر علیه رژیم ستم شاهی یادآور دو برهه تاریخی از انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت:سالگرد حاج قاسم سلیمانی به عنوان هفته مقاومت از ۱۳ تا ۱۹ دی‌ماه است و امسال شعار محوری این روز با عنوان «شهید القدس» نام گرفته است.

وی گفت: شهید سلیمانی یک مکتب بود و باید با استخراج درس‌های این مکتب، آن را برای جوانان و اقشار مختلف بازگو کنیم.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نشان از بصیرت ملت ایران است، گفت:یاد و نام خاطره شهدا بویژه سردار دل‌های حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ایران زنده است.

این مسئول از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت حماسه ۹ دی ماه در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: روز شنبه ۹ دی ماه سال جاری ویژه برنامه‌ای از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار