رییس مجتمع پتروشیمی ایلام؛

رکورد تاریخی ۴۵ تن تولید اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت ثبت شد

رییس مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: رکورد تاریخی ۴۵ تن تولید اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت ثبت شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۳۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهندس بهزاد یاری در حاشیه رویداد رسانه ای جام امید ایلام با اشاره به ثبت رکورد تاریخی ۴۵ تن تولید اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت اظهار داشت: ثبت تجاری محصول راهبردی DMDS CHAVAR65 در خرداد ۱۴۰۱ برگ زرینی در کارنامه موفق این مجتمع است و بومی سازی این محصول برای اولین بار در کشور توسط پتروشیمی ایلام، دستاوردی بزرگ در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور است.

 

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام در حاشیه رویداد جام رسانه امید ایلام، در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه تولید گفت: پتروشیمی ایلام در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۰۰ درصد تحقق تولید داشته است.

 

مهندس بهزاد یاری افزود: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۶ هزار تن اتیلن تولید شده است و مجموع تولیدات پتروشیمی ایلام در تابستان ۱۴۰۱و ۱۴۰۲ به میزان ۸۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به ثبت رکورد تاریخی ۴۵ تن تولید اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت اظهار داشت: ثبت تجاری محصول راهبردی DMDS CHAVAR65 در خرداد ۱۴۰۱ برگ زرینی در کارنامه موفق این مجتمع است و بومی سازی این محصول برای اولین بار در کشور توسط پتروشیمی ایلام، دستاوردی بزرگ در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور است.

وی ادامه داد: افزایش تولید پروپیلن، راه‌اندازی ایستگاه تخلیه و بارگیری C5 و راه‌اندازی ایستگاه جدید دریافت اتان فشرده از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه تولید می باشد.

بهزاد یاری تصریح کرد: در حوزه محیط زیست، بهره‌برداری از طرح محیط‌ زیستی ZLD و خرید سیستم پایش آنلاین آلایندگی با هدف کاهش و کنترل میزان آلاینده های زیست محیطی در دوران خدمتگزاری دولت سیزدهم انجام گردیده است.

رییس مجتمع پتروشیمی ایلام با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله صدرا ماهان پارسیان عنوان کرد: انعقاد ۳ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های اکسیرنوین فرایند آسیا، البرز توربین مپنا و پتروتوسعه پارسا انرژی نیز در جهت حمایت از تولید داخلی و ساخت و تعمیرات انجام شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت برای فرزندان کارکنان شرکت، برگزاری اردوهای اجتماعی _ زیارتی، جشن‌های باشکوه انقلاب و ده ها برنامه فرهنگی دیگر، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت صورت گرفته است.

وی در خصوص فعالیت های این مجتمع در بخش مسئولیت اجتماعی یادآور شد: در سال‌های ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ حدود ۴ میلیارد تومان در قالب مسئولیت اجتماعی تخصیص یافته است.

 

 رویداد جام امید از عصر سه شنبه ۵دی ماه به مدت دو روز با هدف تحقق بیانات مقام معظم رهبری درجهت امید آفرینی در جامعه، در استان ایلام برگزار می گردد.

 

#پیشرفت_ایلام

#پیشرفت_ایران

#لیگ رسانه_امید#تیم رسانه شهید محمدی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار